zoals de titel het zegt mijn wortels komen aan de onderkant van me pot vandaan daar iztten gaatjes in daaronder heb ik een bak staan voor al het overgen water is dit erg dat ze daar uit komen of hoe moet ik het aanpakken dank je
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wortels komen onder uit de pot
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: wortels komen onder uit de pot
Als de wortels vanonderuit de pot komen betekent dat de pot volgewortelt is.
Je kan dan best je plantje overpotten naar een grotere pot.
@darkiess
Als je emmers gebruikt of eender wat,vergeet er dan geen gaten vanonder in te boren!!
Anders kan het overtollig water niet weg.
Peace
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiess@smokey
ja klopt vergeten te zeggen ja want ik gebruik ook een emmer en heb met een grote kruiskop schroefedraaier iets van 7 a 10 gaten er gin geprikt
ik gebruik 15 liter potten maar ze staan nu al iets van 3 a 4 weken in de bloeiSchutto In tha house
Comment
-
Je hoeft niet over te potten, je kan deze plant hierin laten afbloeien, maar zul je voeding moeten bij geven om hem in leven te houden en een mooi resultaat te behalen. De voeding die in je grond aanwezig was, als je hem de eerste keer overplante is uitgeput. Dus twee manieren: je plant overpotten in grotere pot of je begint met voeden.
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboJe hoeft niet over te potten, je kan deze plant hierin laten afbloeien, maar zul je voeding moeten bij geven om hem in leven te houden en een mooi resultaat te behalen. De voeding die in je grond aanwezig was, als je hem de eerste keer overplante is uitgeput. Dus twee manieren: je plant overpotten in grotere pot of je begint met voeden.
Grtz
ik geef hem zowiezo om de 2 dagen van die bio bizz bloeivoeding of als het erg droog is dan gewoon meteen voeding erbijSchutto In tha house
Comment
Comment