Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer dat ik kweek wat specifieke vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste keer dat ik kweek wat specifieke vragen

    Korting op 420shop
    hallo iedereen ik heb 1maand geleden een tent gekocht om te kweken met alle attributen erbij (koolstoffilter,afzuiging+ventilator,lamp 400w tent 1m op 1m en 2m hoog,ze zijn nu in hun einde van de 4de week en ze zijn ongeveer 20cm hoog maar zeer dicht en dik betakt met zij takken (zie foto) mijn vraag is ,hoe hoog zouden de planten best zijn dat ik ze mag laten bloeien?is er ook een tijdsduur die je niet mag overschrijden in de groeifase?en hoeveel water geef ik best iedere dag per plant?ik geef 350ml per dag per plant .temperatuur in tent varieerd met het weer buiten marr gemiddeld +- 30graden als de lamp al een paar uur aan is en als die af is +-24graden is dit correct voor de planten?het zijn 2white widows 2bubblegum 1skunk en 1plant die ik gekregen heb weet niet wat het is ik zal ze binnen 1week gewoon buiten zetten ik vrees dat het een mannetje kan zijn.alle andere zijn gefemeniseerd.en hoeveel water mag ik in de bloei periode geven per plant per dag?het zijn al heel wat vragen ik weet het dus aan alle mensen die mij zullen raad geven alvast bedankt . de eerste foto is van een white widow,de 2de is die plant die ik gekregen heb de 3de zijn ze allemaal sorry voor de kwaliteit de 4de is een bubble gum en de laatste ng een white widow.
    groeten[IMG]file:///J:/photos%20images/priv%C3%A9/4eme%20semaine/kika%20%2018-06.jpg[/IMG]ww 18-06.jpgyamabis.jpg18-06.jpgkika 18-06.jpgcbr 18-06.jpg
    Attached Files

    #2
    Re: 1ste keer dat ik kweek wat specifieke vragen

    Qua hoogte is het per persoon verschillend. Ik zelf gooi ze in de bloei met 20 tot 30 cm voorgroei.
    En qua warmte mag het wel iets koeler 30 graden is echt de maximale temperatuur, dat is echt zweten voor ze.
    Misschien dat je een ruimte hebt waar het koeler is en daar de lucht van aanzuigt.

    Grts MG

    Comment


      #3
      Re: 1ste keer dat ik kweek wat specifieke vragen

      bedankt MG voor je reactie,ik heb verse lucht die nu van een andere ruimte komd e nu blijft de temperatuur stabiel op 26-27graden daarvoor ging hij soms wel tot 33graden maar ook te zien welk weer het buiten is natuurlijk.qua hoogte zal ik ze ng 1volle week laten groeien en ze dan in bloeien zetten want deze morgen toen ik ging kijken naar de planten waren ze veel beter,de zijtakken en hoofdtoppen (ik heb ze vorige week getopt)groeien goed en de plant heeft al wat meer ruimte om te ademen dus gewoon afwachten tot volgende week zaterdag en kijken als ze op dat moment zullen klaar zijn om in 12/12 te zetten.morgen gaan ze in hun eerste dag van de 5de week fotos volgen straks groeten en ng eens bedankt voor jou advies!

      Comment


        #4
        Re: 1ste keer dat ik kweek wat specifieke vragen

        hoeveel water mag ik eigenlijk ongeveer geven per plant per dag?de man van de growshop ijzendijke zei me dat ik 350ml per dag per plant moet geven dat heb ik gedaan maar nu dat ze groter worden moet ik niet meer geven?ik geef 1maal per dag 350ml water met 5ml groeiproduct van plagron en om 21u savonds gaat de lamp aan en dan geef ik ze water.is dit goed of niet?groeten

        Comment

        Bezig...
        X