Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit een goede kweek plaats?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit een goede kweek plaats?

    Korting op 420shop




    nou is mijn vraag of ik hier goed ik kan kweken.
    info:
    -4 plant(jes) (waarschijnlijk big bang feminised)
    -LED lampen
    -verder niks speciaals

    wat zijn de voordelen en nadelen aan deze kweekplaats, want moet ik doen, en wat zeker niet, alvast bedankt
    Last edited by TTT; 21 June 2010, 19:49.

    #2
    Re: Is dit een goede kweek plaats?

    er staat materiaal dus zou het persoonlijk niet doen er moest maar eens iemand daar komen ....

    zulke plaatsen lokken meestal ook junks en ook soms dakloze mensen dus zou het persoonlijk niet daar doen xD ^^

    Comment


      #3
      Re: Is dit een goede kweek plaats?

      Oorspronkelijk geplaatst door killercore View Post
      er staat materiaal dus zou het persoonlijk niet doen er moest maar eens iemand daar komen ....

      zulke plaatsen lokken meestal ook junks en ook soms dakloze mensen dus zou het persoonlijk niet daar doen xD ^^
      agree
      strax ben je je spullen kwijt
      Greetz,
      L00n3y

      Comment


        #4
        Re: Is dit een goede kweek plaats?

        en als ze toevallig gaan kijken dan kunnen ze zoon foto met plaats wel achter halen waar dat ligt in nederland of belgie of ergens anders.
        neit zo slim van je om je kweekplaats te verraaden. ik zou het niet doen
        Greetz billi-bang loves the 420 shop.
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Is dit een goede kweek plaats?

          vergeten te vermelden
          - het is eigen terrein
          - die rommel is van ons

          oja en ik heb nergens mijn woonplaats staan

          Comment


            #6
            Re: Is dit een goede kweek plaats?

            Het probleem zit hem niet in de locatie denk ik want dat is geen probleem
            maar je wil met LED aan de gang en dat is niks of heb je er ervaring mee ?!!

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment


              #7
              Re: Is dit een goede kweek plaats?

              eigen terrein of niet zulke plaatsen blijven steeds ongenode gasten uitnodigen zoals ik al eerder in deze discussie zei ( zwervers , junks,... )

              en men moet nergens een woonplaats zien staan hoor TTT jou foto's zijn best geschikt om voor BE of NL politie uit te kijken naar wat bij hun al dan niet bekend voorkomt op die foto's je zou verschieten hoe snel ze zulke dingen zullen weten xD van alle foto's is de eerste een groot gevaar op verraad van je locatie omdat je de omgeving deels meehebt en zo beginnen ze te zoeken ALS ze dan hier die foto's zien toch kans is klein maar steeds reeel.

              wil je hier niet mee ontmoedigen hoor verre van maar zou dan toch die eerste foto weghalen en geen te gedetaileerde foto's van de omgeving plaatsen

              en qua locatie in dat hokje kan je doen maar let op :

              * lichtdicht : of je trekt er veel aandacht mee snachts
              * qua geur zou ik me zo te zien niet te snel zorgen maken hoewel dit wel eens neus van eventuele junks die daar passeren dit wel zullen achterhalen
              * je gaat er zowiezo werk in moeten steken ook zo te zien ( voorziening electriciteit , muren vloer en plafond witten , dicht alle kieren en spleten voor die lieve muisjes en ander ongedierte niet aan je lieve plantjes te laten knabbelen en natuurlijk voor licht inval en zowiezo lichtdicht maken ,... nuja je begrijpt me wel

              indien je alleen woont zou ik toch overwegen een stukje kelder of een tent ofzo aan te schaffen zo gebeurd er zeker niets met je kweek en geurtjes zijn snel opgelost met een goede filter enz

              dit zeg ik enkel omdat je locatie er tamelijk onveilig bijligt en bespaart je alvast veel werk dan want dat ga je aan dat hokje zeker hebben

              hopelijk ben je hier wat mee dit is een mening van mij persoonlijk maarja andere kwekers kunnen mss hier nog anders over denken en hun mening delen met jou ^^

              Peace Killer

              Comment


                #8
                Re: Is dit een goede kweek plaats?

                ingraven die handel

                Grtz
                Geniet nooit met mate !

                Comment


                  #9
                  Re: Is dit een goede kweek plaats?

                  Is dit een goede kweek plaats?
                  In't kort: Neen.

                  EDIT: tja als het eigen terrein is, en die rommel is van jullie, dan had je dat meteen moeten zeggen eh dat verandert de zaak.

                  Comment


                    #10
                    Re: Is dit een goede kweek plaats?

                    ik verzeker jullie dat er niemand deze container ziet staan, ik ga geen informatie geven, want dan zeg ik weer teveel en krijg k last van hippies die mn wiet stelen.
                    maar het gaat mij om de container zelf, maarja ik weet zo wel genoeg denk ik, alle gaten worden gedicht en lichtdicht gemaakt, is niet zoveel werk denk ik, houten planken over het eningste gat een timmeren (aan de binnenkant), en dat "doorzichtige" bovenaan een zeil overheen trekken, ALS ik ermee begin.

                    Comment

                    Bezig...
                    X