Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerstz kweek mag ik ze binnen 5dagen in bloei zetten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerstz kweek mag ik ze binnen 5dagen in bloei zetten?

    Korting op 420shop
    20062010366.jpg20062010374.jpg20062010373.jpghoi iedereen ik heb 2whit widows 2bubble gums en 1skunk plant ze zijn in hun 5de week vandaag dus buinnen 6dagen zijn ze 6weken ik heb ze al getopt en achterna gefimd ,ze hebben nu elk een 10tal zijtakken die 10tal cm lang zijn ,de planten zelf zijn allemaal +- 20 25cm hoog.is het correct dat ik ze in bloei zet in 6dagen of w8 ik ng beter een beetje meer want mijn growtent is 2m hoog ,zullen ze ng veel groien in de bloeifase? alvast bedankt voor u advies groeten dimi
    Last edited by cbr; 20 June 2010, 10:51. Reden: fotos vergeten op te zetten

    #2
    Re: eerstz kweek mag ik ze binnen 5dagen in bloei zetten?

    s ; de rode emmer water die er staat is omdat ik maar met 40-50 procent vocht zit en ik wil het optimaliseren naar +-70 procent wat beter is voor mijn tuintje

    Comment


      #3
      Re: eerstz kweek mag ik ze binnen 5dagen in bloei zetten?

      Oorspronkelijk geplaatst door cbr View Post
      [ATTACH=CONFIG]39187[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]39188[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]39189[/ATTACH]hoi iedereen ik heb 2whit widows 2bubble gums en 1skunk plant ze zijn in hun 5de week vandaag dus buinnen 6dagen zijn ze 6weken ik heb ze al getopt en achterna gefimd ,ze hebben nu elk een 10tal zijtakken die 10tal cm lang zijn ,de planten zelf zijn allemaal +- 20 25cm hoog.is het correct dat ik ze in bloei zet in 6dagen of w8 ik ng beter een beetje meer want mijn growtent is 2m hoog ,zullen ze ng veel groien in de bloeifase? alvast bedankt voor u advies groeten dimi
      Als je growtent meer dan 2m hoog is zou ik ze zo lang mogelijk laten groeien , hoe breed is jou tent?

      Comment


        #4
        Re: eerstz kweek mag ik ze binnen 5dagen in bloei zetten?

        het is 1m op 1 m en 2m hoog
        ik hoop dat ze niet TE breed gaan in mij tent nu ik zal het wel rap zien .wat is de langste groeiperiode dat een plant best niet over gaat?groeten

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: eerstz kweek mag ik ze binnen 5dagen in bloei zetten?

            Ik zou ze in de bloei zetten denk dat het wel aardig in de buurt komt.

            Het soortje wat je heb groeit zeker 3 weken door en door je toppen word het een drukke boel.

            Grtz.

            Comment


              #7
              Re: eerstz kweek mag ik ze binnen 5dagen in bloei zetten?

              jij krijgt echt een oerwoud over 2 maanden
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

              Comment


                #8
                Re: eerstz kweek mag ik ze binnen 5dagen in bloei zetten?

                ja dat is waar,ik zal ze ng 5dagen laten groeien dan zijn ze 6weken wat perfect zou moeten zijn. zal jullie zeker op de hoogte houden van mijn tuintje met bijkomende fotos en uitleg(misschien ook vragen) alvast bedankt voor jullie reacties heb ook al veel geleerd op deze forum !!!!ng een vraagje die ng niet beantwoord is geweest,hoeveel water per dag zou ik het beste geven?ik geef 350-400ml per dag per plant en ze zijn altijd terug droog de volgende dag dus teveel is het niet zeker? groeten aan jullie allemaal en ng eens bedankt!!!

                Comment

                Bezig...
                X