hee mensen is het erg dat de lamp niet precies bove de toppen hangt want mijn plant die is nu te groot geworden om onder de lamp te passen hoe kan ik dat oplossen groeten e
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
de lamp
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: de lamp
Oorspronkelijk geplaatst door darkiessnee ik neem aan van niet het beste zou zijn wel er boven hangen omdat het licht er dan direct op schijnt....
mischien kan je wel de toppen een beetje buigen ofzoo niet knakken
maar dan raken ze het licht dan verbranden zew toch?Schutto In tha house
Comment
-
ja maar wat voor een lamp gebruik ?? TL HPS Spaarlamp ???
want bij de tl/spaar is het beste om ze zo dicht mogelijk te laten hangen
maar bij hps niet geeft een te erge verschroeinde hitte
nee maar ik bedoel je ze weg kan buigen bij het licht zodat ze het licht niet meer raken en het licht toch kan aan zetten
wat je ook eventueel ook kan dan is de lamp meer aan de zeikant zetten en dan schuin laten schijnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiessooh maar ik zie dat je hps gebruikt met secret jardin tent
maar zijn is je plant dan al 1,50 ?? :O
:o
uhm ik denk dat je bobo denk ff moet vragen want ik heb daar helemaal geen ervaring mee
ik ben zelf ook nog vrij nieuw hier maar ik probeer zoveel mogelijk te helpen
ahhaa die tente is 2 meter hoog maar vet raar hij is met de pot mee gerekent dan toch al 1,50 maar het probleem is nu opgelost ik heb de plant een beetje gekanteld nu komt t licht wel tot ze recht alle plante krijgen genoeg lichtSchutto In tha house
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiesstadaaaaa probleem opgelost
ja joh met die 2 meter hoogte moet je wel genoeg ruimte hebben
Hopelijk wel er is mij verteld ja big bud blijft lage plant alleen deze heeft iets teveel gesnoept van de wortel stimulator zou maar zgge eheheh bedanktSchutto In tha house
Comment
Comment