hallo allemaal. ik heb een vraag over iets waar ik niet uit kom. en waar ik gek genoeg geen goed antwoord op kan vinden. ik heb een aantal verschillende soorten zaden. van verschillende merken royal queen. sensi. vision. enz ook heb ik enkele stekken. ik ben hier al enige tijd.mee bezig en wat ik steeds ontdek de laatste 2 rondes is dat in de groei periode bloeihaartjes zichtbaar zijn. (de kleine bolletjes met witte haartjes in de plant oksels) bij alle planten zowel de stekken als de zaden. duidelijk teken van bloei dus. ik heb dit al 2 rondes de eerste ronde afgekapt omdat ik dus dacht dat ze zo vroeg al zouden bloeien..alles is femseeds ik gerbuik GEEN AUTOFLOWERS! licht uren staan op 18/6 alles in mijn ruimte klopt. (gechekt) ! .alles loopt automatich. daar kan het niet aan liggen. verschillende planten verschillende merken vertonen dus allemaal bloei verschijnselen terwijl ze 18/6 licht uren krijgen. ook worden de planten niet gestoord tijdens hun rust.. hoe kunnen deze planten bloeihaartjes maken?? wat gaat er miss of hoort dit??? graag advies mede kwekers!!! alvast thnxx!!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vraag over bloei verschijnselen
Collapse
X
-
Met foto's kunnen we beter beoordelen Giddy.
Welke soorten had/heb je? Hoe lang laat je ze groeien m. a. w. hoe oud waren de planten dat deze (voor) bloei begon? Wat voor lamp etc.?
Weet je zeker dat het pistels waren? Soms worden stipules voor pistels aangezien.
cannabis_sexing.jpg
- Likes 1
-
Ik heb een bijkomende semi gerelateerde soort van bloei verschijnsel vraag waar ik al effe mee zit. Als ik mij prik of snij aan een scherp voorwerp, eender op mijn lichaam, dan komt er zo'n kleverig snel opdrogend rood goedje uit. Heb al overal gezocht, maar kan nergens uitsluitsel vinden. En dan lek ik dat wat af en meestal is het effe later dan weer gedaan. Klinkt dat bekend in de oren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
Met foto's kunnen we beter beoordelen Giddy.
Welke soorten had/heb je? Hoe lang laat je ze groeien m. a. w. hoe oud waren de planten dat deze (voor) bloei begon? Wat voor lamp etc.?
Weet je zeker dat het pistels waren? Soms worden stipules voor pistels aangezien. cannabis_sexing.jpg
Last edited by Giddy; 2 February 2017, 01:09.
Comment
-
Rond 4 weken is dat hoogstwaarschijnlijk voorbloei.
Is normaal, je kunt je planten gewoon laten staan hoor!
Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostRond 4 weken is dat hoogstwaarschijnlijk voorbloei.
Is normaal, je kunt je planten gewoon laten staan hoor!
Comment
-
Minder stressen en meer genieten van het kweken!
Als je accepteert dat er dingen mis kunnen gaan wordt het kweken veel relaxter.
Het ontkiemen, groeien en bloeien is een natuurlijk proces waar we al heel veel over weten maar waar wetenschappers ook nog onderzoeken naar verrichten dus wat dat betreft ben je in goed gezelschap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Postlaat een plant maar lang genoeg in de groei staan,en hij gaat voorbloei vertonen de plant is natuurlijk niet gek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View PostTuurlijk, maar de plant vertoont na verloop van tijd voorbloei, ook tijdens de groei. Het klopt dus wel.
Als ik regulier zaad heb wacht ik op de voorbloei, haal de mannen eruit en dan pas gaat de lamp op 12/12.
Comment
Comment