Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleem met bladeren denk aan beestjes of ziekte want geen beestjes te vi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

probleem met bladeren denk aan beestjes of ziekte want geen beestjes te vi

Korting op 420shop
    ben hier weer dag allemaal wilt er iemand mij aub helpen ik zal bijkomende fotos opzetten het is alsof er iets aan de bladeren heeft zitten knagen te zien op 1 zijtak en op 1blad eronder en op een andere plant ook 2bladeren met rare verschijnselen alsof er iets heeft geschuurd tegen de oppervlakte van het blad....help aub dank u op voorhand21062010392.jpg21062010386.jpg21062010396.jpg21062010385.jpg21062010393.jpg21062010394.jpg21062010397.jpg21062010391.jpg

Re: probleem met bladeren denk aan beestjes of ziekte want geen beestjes t

kan iemand mij aub helpen over het bladprobleem ??!!

Comment

weet er niemand wat dat is op mijn bladeren?beestjes ?ziekte?warmte?

Comment

ik weet nie pcies wat het is.. k zelf heb et soms ook bij 1 of 2 planten en dan op een enkel blad.. ma waarom het gebeurt is voor mij ook een raadsel (denk meestal dat k er dan water op gemorst heb).. het heeft voor mij nog geen gevolgen gehad. 1ste keer had k het bij 2 planten en deze keer weer ma de wiet ziet er prima uit.

dus veel verder kan ik je nie helpen.. maar ik zou me nie te druk maken

grtz

Comment

bedankt om een advies te geven ja tis raar ook op 2planten en op 1blad maar en op mijn andere op 2bladeren nuja we zien wel bedankt ng eens tot later

Comment

dat is helemaal correct behalve dat het zich ng niet heeft echt uitgespreid het blijft op 4bladeren en verergerd op zich niet echt veel....wat zou het kunnen zijn volgens u?bedankt om te antwoorden vriend!!!!

Comment

Overvoeding?
              God was never on your side..

Comment

ja dat kan ook ik heb een kleine flacon van plagron die ik 1maal per week moet geven en ik heb inderdaad de laatste 2weken een beetje meer gegeven zal ik allesins niet meer doen ik hoop dat dit het is dan is het opgelost en heb ik iets nijgeleerd vandaag
                bedankt voor advies

Comment

Bezig...
                X