Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladeren worden geel wat nu??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladeren worden geel wat nu??

    Korting op 420shop
    Kheb ze nu al zon drie weken staan maar de bladeren worden geel wat kan dit zijn???

    #2
    Re: Bladeren worden geel wat nu??

    Hey Plantalker,

    ben zelf ook nog nieuw, maar dit kan van alles zijn.
    waar kweek je ?
    welke lamp? genoeg afzuiging?
    welke voeding en hoeveel ? (best is 1/2e van de aanbevolen hoeveelheid te gebruiken lees ik hier veel )

    een foto zou ook veel helpen! best wel een foto maken die niet onder de HPS gemaakt is (gele foto)

    op al je vragen staat hier vast wel een antwoord, er zijn stickies over de voeding etc ..

    over voeding zelf kan ik je geen raad geven, want ik heb zelf wat vergeelde omkrullende bladeren (miniem wel) en probeer dmv de zoekknop me zelf verder te helpen

    indien je voeding geeft, probeer es enkel water met enzymen te geven (wel de juiste pH waarde aanhouden!) en de afstand tussen je lamp en plant te optimaliseren. misschien hebben ze het gewoon warm en zie je een verschil binnen 2-4 dagen

    Peace en succes met je kweek !!
    Oz
    Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

    Comment


      #3
      Re: Bladeren worden geel wat nu??

      Onderste grote blad vergeeld waarschijnlijk is je voeding in je medium uitgeput. Foto zou vel duidelijk maken.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Bladeren worden geel wat nu??

        Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
        Onderste grote blad vergeeld waarschijnlijk is je voeding in je medium uitgeput. Foto zou vel duidelijk maken.

        Grtz
        Dus als het van onderen uit begint te vergelen is dat een indicatie dat de voeding/grond uitgeput is ? nice!

        als je bv gele vlekjes tegenkomt (een beetje overal) dan is dat een tekort of teveel van een bepaalde stof ? of is dit erg verschillend van scenario tot scenario ?
        Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

        Comment


          #5
          Re: Bladeren worden geel wat nu??

          Overvoeding is ook een vaak voorkomend probleem. hoeveel water geef je per dag?
          Battle the Ocean!

          Comment

          Bezig...
          X