Kheb ze nu al zon drie weken staan maar de bladeren worden geel wat kan dit zijn???
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bladeren worden geel wat nu??
Collapse
X
-
Re: Bladeren worden geel wat nu??
Hey Plantalker,
ben zelf ook nog nieuw, maar dit kan van alles zijn.
waar kweek je ?
welke lamp? genoeg afzuiging?
welke voeding en hoeveel ? (best is 1/2e van de aanbevolen hoeveelheid te gebruiken lees ik hier veel )
een foto zou ook veel helpen! best wel een foto maken die niet onder de HPS gemaakt is (gele foto)
op al je vragen staat hier vast wel een antwoord, er zijn stickies over de voeding etc ..
over voeding zelf kan ik je geen raad geven, want ik heb zelf wat vergeelde omkrullende bladeren (miniem wel) en probeer dmv de zoekknop me zelf verder te helpen
indien je voeding geeft, probeer es enkel water met enzymen te geven (wel de juiste pH waarde aanhouden!) en de afstand tussen je lamp en plant te optimaliseren. misschien hebben ze het gewoon warm en zie je een verschil binnen 2-4 dagen
Peace en succes met je kweek !!
OzIk gebruik niks ... ik ben al drug genoeg
-
Re: Bladeren worden geel wat nu??
Oorspronkelijk geplaatst door monty View PostOnderste grote blad vergeeld waarschijnlijk is je voeding in je medium uitgeput. Foto zou vel duidelijk maken.
Grtz
als je bv gele vlekjes tegenkomt (een beetje overal) dan is dat een tekort of teveel van een bepaalde stof ? of is dit erg verschillend van scenario tot scenario ?Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg
Comment
Comment