hallo kameraden ik ben er weer met updates van mijn planten en een vraagje natuurlijk .zullen de zijtakken van de zijtakken van mijn pllanten ng veel groeien +- in hun bloei periode? ik zet ze zondag of dinsdag in bloei....have fun watching and be free to post some kriticks !!!!!bb 23-06.jpg23062010417.jpg23062010416.jpg23062010410.jpgskunk 23-06.jpgkika 23-06.jpgze zijn in hun derde dag van de laatste week voor de bloei fase,allemaal minimum 30cm hoog de ene wat meer betakt dan de andere maar ja da komt ng wel zeker en dat vroeg ik me af ,hoeveel kan een wietplant en takken en zijtakken ng groeien als ze in bloeifase zijn ?en kan iemand mij helpen met een bladprobleem dat ik heb ?ik heb het al gepost met fotos maar steeds geen antwoord...mijn post staat net onder deze.vriendelijk bedankt groeten
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zullen de zijtakken van de zijtakken van mijn planten ng veel groeien?
Collapse
X
-
Re: zullen de zijtakken van de zijtakken van mijn planten ng veel groeien?
ok sorry maar weet ng niet goed hoe forums werken tis wel waar dat ik meer moet zeggen over de planten maar ik dacht dat het voor mensen mischien een te grote boterham zou zijn om te lezen .ik geraak niet op de link die je mij heeft gegeven....zal mijn eerste versie wat aanpassen grtn
Comment
Comment