Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek met Amnesia-Autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik heb der echt nog nooit van ge hoort en ook nog nooit iemand hier tegen gekomen die dat met zijn planten doe vandaar dat ik je door vraag hier over
    Lijkt me dat je je planten erg veel stress geef zo .
    God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kalimero View Post
      Pony tailing dient dus enkel voor meer licht inval en zorgt er dus niet voor dat alle takken op dezelfde hoogte komen? Dat doet me denken aan experimenten waarbij ze extra licht gaven aan de zijkant van de planten. Als ik mij goed herinner had dit niet veel effect.

voor zover ik weet maakt een plant altijd de dikste toppen aan aan de hoogste takken, aangezien ze in de hoogte meer kans maakt om de bevrucht te worden. En dat is wat ze wil, niet?
      juist wel het zorgt ervoor dat de onderste scheuten bijna gelijk worden aan de hoofdtop. De plant wordt breder. Hieronder een foto voordat ik ben begonnen met ponytailing.

20170302_165959.jpg

hieronder een foto 5 dagen na ponytailen.

20170307_170028.jpg
      20170307_170042.jpg

je ziet dat de onderste scheuten meer ontwikkeld zijn dan ervoor.

peace

Comment

Pony tailing dient dus enkel voor meer licht inval en zorgt er dus niet voor dat alle takken op dezelfde hoogte komen? Dat doet me denken aan experimenten waarbij ze extra licht gaven aan de zijkant van de planten. Als ik mij goed herinner had dit niet veel effect.

voor zover ik weet maakt een plant altijd de dikste toppen aan aan de hoogste takken, aangezien ze in de hoogte meer kans maakt om de bevrucht te worden. En dat is wat ze wil, niet?
        Groe die je met die techniek afremt op de plaats waar het hem toe doet, om energie proberen sturen naar zijtakken die sowieso weinig opleveren. Nooit gesnapt wat ze daarmee proberen bereiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door indorico View Post

juist wel het zorgt ervoor dat de onderste scheuten bijna gelijk worden aan de hoofdtop. De plant wordt breder. Hieronder een foto voordat ik ben begonnen met ponytailing.

20170302_165959.jpg

hieronder een foto 5 dagen na ponytailen.

20170307_170028.jpg
          20170307_170042.jpg

je ziet dat de onderste scheuten meer ontwikkeld zijn dan ervoor.

peace
          Idd, is dit gecombineerd met lst of enkel ponytail?

Comment

Ik vind het vrij normaal dat na 5 dagen groei de zijscheuten meer ontwikkeld zijn dan ervoor; Da's groei. Moesten ze er nu al bovenuit steken, dat zou bewijs zijn dat het werkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
              Ik heb der echt nog nooit van ge hoort en ook nog nooit iemand hier tegen gekomen die dat met zijn planten doe vandaar dat ik je door vraag hier over
              Lijkt me dat je je planten erg veel stress geef zo .
              dat ponytailen doe ik hooguit maar een weekje daarna haal ik de scheuten voorzichtig naar beneden zodat het licht er goed bij kan.

Comment

Idd, is dit gecombineerd met lst of enkel ponytail?
                dit is enkel ponytailing, na dit geef ik ze een paar dagen om te bekomen en start ik met Lst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                  Ik vind het vrij normaal dat na 5 dagen groei de zijscheuten meer ontwikkeld zijn dan ervoor; Da's groei. Moesten ze er nu al bovenuit steken, dat zou bewijs zijn dat het werkt.
                  het is geen wondertechniek maar je helpt de plant een beetje te sturen. verder is het mijn eerste experiment dus voor mij is het ook allemaal nieuw.

Comment

Gewoon proberen wat je leuk vindt Indorico. Iedere kweker ontwikkelt zijn eigen methode
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                      Gewoon proberen wat je leuk vindt Indorico. Iedere kweker ontwikkelt zijn eigen methode
                      ja dat is ook zo iedereen doet het op zijn eigen manier, uiteindelijk doe je toch wat je zelf denkt wat het beste is voor je dames. miss heb ik nu wel te grote potten gebruikt, daar leer je uiteindelijk van.

Comment

Hallo mensen hier weer even een update.

Ik geef nog steeds groei voeding, de 2 grotere planten heb ik wat opgehoogd naar ec van 1.3 de 2 kleinere krijgen iets minder ec 0.9 de kleinste krijgt nog niks.

verder gaat het wel goed ze groeien als kool!! de 2 grotere vertonen al wat voorbloei maar wacht met bloeivoeding totdat ze niet meer groeien. Hieronder wat foto's.

20170309_165912.jpg

20170309_165920.jpg

peace!!

Comment

Hier weer een update, tja wat zal ik er van zeggen.

20170312_173330.jpg

ze gaan als de brandweer!!

Comment

Zo, die hebben spurt gemaakt!

Kijk je uit met die electradraden over je pot?

Elektra en water - - > 88c16722121a5f16dc9f66b02e4ad6b3.png ​​​​​
                            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                              Zo, die hebben spurt gemaakt!

Kijk je uit met die electradraden over je pot?

Elektra en water - - > 88c16722121a5f16dc9f66b02e4ad6b3.png ​​​​​
                              ja ze gaan hard, ik zal de draden wegwerken, ik zat er nog aan te denken.

peace

Comment

Hier weer een update.

volgens mij hebben ze de groeispurt nu gehad.

Hieronder wat foto's.

20170318_170220.jpg

ze zijn al lekker aan het bloeien.

peace

Comment

Bezig...
                                X