Goedenavond dames en heren,
Allereerst zal ik mij even voorstellen, ik ben thespacer001, een echte genieter van ons heerlijke wietje.
Mijn vraag aan jullie is eigenlijk of er mensen zijn met ervaring met de Budmaster led lampen. Ik kan er eigenlijk niet heel veel informatie over vinden en ben eigenlijk benieuwd of die zo goed is als the kweker en de fabrikant zeggen. Het is een flinke aanschaf dus het zou zonde zijn als die lamp niet doet wat ze zeggen.
Waarom ik voor de budmaster xg9 wil kiezen:
-ik wil zoiezo op led kweken ivm energiekosten besparing.
-geeft aan 300 watt te verbruiken en iets van 460 watt uit te stoten.
-fabrikant geeft aan dat de lamp hoog kan blijven hangen de gehele kweek.
Dat zijn enkele punten waarom ik voor de budmaster zou willen gaan alleen kan ik er weinig ervaring over terug vinden.
ik hoor graag jullie mening.
groeten, Thespacer001
Allereerst zal ik mij even voorstellen, ik ben thespacer001, een echte genieter van ons heerlijke wietje.
Mijn vraag aan jullie is eigenlijk of er mensen zijn met ervaring met de Budmaster led lampen. Ik kan er eigenlijk niet heel veel informatie over vinden en ben eigenlijk benieuwd of die zo goed is als the kweker en de fabrikant zeggen. Het is een flinke aanschaf dus het zou zonde zijn als die lamp niet doet wat ze zeggen.
Waarom ik voor de budmaster xg9 wil kiezen:
-ik wil zoiezo op led kweken ivm energiekosten besparing.
-geeft aan 300 watt te verbruiken en iets van 460 watt uit te stoten.
-fabrikant geeft aan dat de lamp hoog kan blijven hangen de gehele kweek.
Dat zijn enkele punten waarom ik voor de budmaster zou willen gaan alleen kan ik er weinig ervaring over terug vinden.
ik hoor graag jullie mening.
groeten, Thespacer001
Comment