Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aliexpress Ledkweeklamp 3600watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Scilla View Post
    Ik wil ze zeker zelf gaan maken, maar weet nog geen goed adres voor de losse onderdelen. Heb gelezen dat er veel fout spul tussen zit. De drivers zijn gewoon in Nederland te bestellen, dat schijnt het probleem niet te zijn. Het is alleen de COB's en de koel-elementen.
    Er is ook een topic hier https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ial-voor-noobs

lees die maar eens helemaal door dan knutsel je het zo inelkaar. Daar staat ook een leverancier met ervaringen van mensen, ik ga het tzt ook op die manier doen met citizen leds

Comment

Die tgl lampen van todogrowled uit spanje zijn perfect. Perfecte levering en contact enzo.
      Kost wat, maar dan heb ie ook wat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View Post
        Die tgl lampen van todogrowled uit spanje zijn perfect. Perfecte levering en contact enzo.
        Kost wat, maar dan heb ie ook wat
        Oh dat denk ik inderdaad ook wel dat die het truucje wel doen. Zelfbouw kost je even wat uitzoek tijd, alleen dan weet je het wel voor altijd.

De meest simpele manier is idd zo'n setje kopen, waar overigens helemaal niets mis mee is. Het is net wat jezelf wilt. Anders wou ik die tgl ook aanschaffen maar zelfbouw is de helft goedkoper voor even iets meer licht en zo moeilijk is het niet zelf maken, die onderdelen zijn ook zo besteld, dus mooi projectje en met een paar uurtjes lezen en proberen zo gemaakt ( tenminste dat denk ik lol) helemaal met een sativa wietje (wel puur ) hoeveel inzichten krijg je daar van hej Zo gepiept

Comment

Zo moeilijk is dat zelfbouw toch niet hoor. Het bestellen ging bij mij foutloos en een beetje nadenken steekje je zoiets toch gemakkelijk in elkaar.
          Het moeilijkste is weten wat je wilt volgens mij.

Ik ben er nu al een tijdje niet meer mee bezig, maar kingbrite was indertijd de goedkoopste.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Bezig...
          X