Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen grow tent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Problemen grow tent

Korting op 420shop
    Dag beste mede-stoners

Ik heb onlangs een volledige grow tent gekocht in de growshop alien en heb hierbij wat bubblegum zaadjes meegenomen =)

Nu het probleem is, de tent enzo is helemaal opgezet, het enige probleem dat ik niet begrijp is hoe moet je nou die afzuiging daarin monteren ? kan er dit iemand uitleggen aub ? En hoe Monteer je de lamp in deze tent ?

Ik zal wat foto's bijsteken als bijlage; Gelieve te reageren, zou liefst zo rap mogelijk beginnen

met vriendelijke groeten; mk2
    Attached Files

Re: Problemen grow tent

Hee daar,

Dat ligt er een beetje aan wat je van plan bent, je kunt de filter ook buiten de tent zetten..
    Maar aangezien het een kleine filter betreft kan je hem gewoon ophangen in je tentje met behulp van spanbanden/ty-wraps enz..
    Zelf heb ik een combo van..

Aleen heb je (volgens mij) de blaaskant op je filter gemonteerd..zoals ik het nu op de foto zie..dus even die afzuiger omdraaien! (zuigkant op de filter)
    dan dit gezamelijk ophangen in je tent..en een afvoerslang door het dak steken (zoals ik zie een 125mm slang)

Hier een voorbeeldje van mijn opstelling:
    CIMG1442.jpg

Monteren van de lamp kan overigens op dezelfde manier, dus ook ophangen aan die stangen in je tent.
    Hier kan je eventueel kettingen of easyrollers (op de foto zit die voor de clipventilator) voor halen..

Succes!!
    Last edited by Livingstoned; 4 July 2010, 10:17.

Comment

Re: Problemen grow tent

Wist je dat er bij de homebox een handleiding zit?

op het plannetje (top view) staat mooi aangegeven hoe een mogelijke opstelling van lamp en afzuiging eruit ziet. gewoon zorgen dat de afzuiging zuigt aan de kant van de koolstoffilter en de gefilterde lucht naar buiten blaast
      als ik het goed heb zijn er belds voorzien bij de tent om de filter op te hangen. voor de lamp moet je zelf een oplossingen vinden. Zelf ben ik voorstander van kettingen, die zijn goedkoop en makkelijk te veranderen van lengte.

laat je ons weten of het gelukt is?
      Attached Files

Comment

Bezig...
      X