hallo allemaal mijn planten onder 600 watt 10 planten ze staan 10dagen in de bloei maar 4 planten blader geel en krullen op wie kan mij helpen al vast bedankt ik hoor het wel
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
gele bladen krullen op
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: gele bladen krullen op
Tevens wat meer info is ook nooit verkeerd..
Wat zijn de min/max temperaturen in je hok?
Wat is de Luchtvochtigheid?
Hoeveel water geef je, en hoe controleer je dit?
Welk medium gebruik je?
Wat is de ph/ec van je medium?
Enz..
Als je dit ook meegeeft, kunnen sommige hier al een probleem in ontdekken..
Want je moet denken: wij zien zometeen niet meer dan een lapje tekst met een foto
Comment
-
weer 4 planten weg ge gooit de laatste plant is over en is nu 25 dagen in de bloei wel mooie toppen max temp is 30 min is 25 ik krijg hem niet kouder heb drie inlaat pc fan en 1 grote uitlaat fan lv is 60% ph is 5,5 de rest weet ik niet en kan ggen foto maken jammer
Comment
-
ik wil de foto op de site zetten maar lukt niet hij geeft dit aan. Kan het bestand niet openen. Mogelijk is het bestand in gebruik, hebt u geen toegang tot de computer waarop het bestand is opgeslagen of zijn de proxy-instellingen niet correct. heb je enige idee wat het is dan kan ik de foto,s op de site zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yimmiy View Postik wil de foto op de site zetten maar lukt niet hij geeft dit aan. Kan het bestand niet openen. Mogelijk is het bestand in gebruik, hebt u geen toegang tot de computer waarop het bestand is opgeslagen of zijn de proxy-instellingen niet correct. heb je enige idee wat het is dan kan ik de foto,s op de site zetten
Comment
Comment