Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gele bladen krullen op

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

gele bladen krullen op

Korting op 420shop
    hallo allemaal mijn planten onder 600 watt 10 planten ze staan 10dagen in de bloei maar 4 planten blader geel en krullen op wie kan mij helpen al vast bedankt ik hoor het wel

Re: gele bladen krullen op

Hee daar,

Een foto zegt meer dan 1000 woorden

Comment

ja is ook zo ik zal even kijken

Comment

Tevens wat meer info is ook nooit verkeerd..

Wat zijn de min/max temperaturen in je hok?
        Wat is de Luchtvochtigheid?
        Hoeveel water geef je, en hoe controleer je dit?
        Welk medium gebruik je?
        Wat is de ph/ec van je medium?

Enz..

Als je dit ook meegeeft, kunnen sommige hier al een probleem in ontdekken..
        Want je moet denken: wij zien zometeen niet meer dan een lapje tekst met een foto

Comment

weer 4 planten weg ge gooit de laatste plant is over en is nu 25 dagen in de bloei wel mooie toppen max temp is 30 min is 25 ik krijg hem niet kouder heb drie inlaat pc fan en 1 grote uitlaat fan lv is 60% ph is 5,5 de rest weet ik niet en kan ggen foto maken jammer

Comment

of je grond is niet van de goede tuinwinkel of je gebruikt de verkeerde voeding

Comment

pH mag ook wat hoger denk ik. Waar blijven de foto's trouwens? :s

Comment

ik wil de foto op de site zetten maar lukt niet hij geeft dit aan. Kan het bestand niet openen. Mogelijk is het bestand in gebruik, hebt u geen toegang tot de computer waarop het bestand is opgeslagen of zijn de proxy-instellingen niet correct. heb je enige idee wat het is dan kan ik de foto,s op de site zetten

Comment

Hoe hoog heb je je lamp hangen? 50 cm vanaf de top van de plant?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yimmiy View Post
                    ik wil de foto op de site zetten maar lukt niet hij geeft dit aan. Kan het bestand niet openen. Mogelijk is het bestand in gebruik, hebt u geen toegang tot de computer waarop het bestand is opgeslagen of zijn de proxy-instellingen niet correct. heb je enige idee wat het is dan kan ik de foto,s op de site zetten
                    Je foto mag niet openstaan als je hem op de site wil zetten (dus je moet op 'kruisje' drukken zodat je foto gewoon niet openstaat). Dan kan je hem zeker uploaden of op de site zetten of wat dan ook

Comment

Bezig...
                    X