Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een paar vragiesch

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een paar vragiesch

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een paar shiva shanti II's en ik vroeg me af hoe veel ze nog groeien in de bloeitijd.
    Ook vraag ik me af of iemand ervaring heeft met deze soort in verband met geur (kleine kamer
    En wil ik graag weten of ik ze in bloei kan zetten door ze binnen te halen 12 uur per dag en te verduisteren, om ze daarna weer buiten te zetten 12 uur?
    Oja kan je ze gewoon altijd in bloei zetten als je dat wilt, ik ga niet voor maximale oogst

    Dank u wel

    #2
    Re: Een paar vragiesch

    in principe kun je de bloei in gang zetten vanaf dat het plantje goed en wel gesetteld is. Er zijn zelfs mensen die op 12/12 ontkiemen. bij binnenkweek vindt ikzelf een twee tal weken groei ideaal, buiten kun je dit gerust wat langer trekken gezien er daar vaak meer plaats is


    ik dacht dat die shiva's hoofdzakelijk indica's zijn dus denk niet dat ze nog heel veel gaan groeien tijdens de bloei. De eerste twee weken kunnen ze wel nog wat bijkomen, daarna zal dit minderen. over de geur heb ik geen idee. De ene plant heeft duidelijk meer geur af dan de andere maar zowiezo zullen ze behoorlijk wat beginnen ruiken tijdens de bloeiperiode.

    in principe is het ook zo dat hoe groter de pot waarin de plant staat, hoe groter de plant zich zal ontwikkelen.

    bij 12/12 is vooral de 12 uur absoluut donker zeer belangrijk, dus ze binnenhalen en verduisteren lijkt me ideaal je kunt ze natuurlijk ook buiten gaan afschermen zodat je ze niet constant hoeft te verplaatsen.

    Comment


      #3
      Re: Een paar vragiesch

      Indica's geven sterkere geuren af dan Sativa's dus die zal wel wat gaan geuren ja. Indien je binnenkweekt kan je altijd een koolstoffilter kopen.
      Qua groeien zou ik zeggen dat ze zeker gaan verdubbelen, zoniet x3 vanaf het moment dat je ze gaat laten bloeien.

      Comment

      Bezig...
      X