Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toppen boosten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Toppen boosten

Korting op 420shop
    Hey allemaal,

Ik probeer al een tijdje wat info te vinden over hoe ik de wiet toppen
    in het laaste stadium zo,n 3/4 weken toch nog extra kan laten uitdijen.
    Dat ze dikker worden. Ik vindt er weinig info over, dan dat ik booster als toevoeging
    moet gebruiken maar dat doe ik al. Zijn er geen andere trukjes om de toppen dikker te laten worden?

mvg

Groftick

Re: Toppen boosten

stabiel klimaat,en je potten niet te nat of droog laten staan.geduld wil ook nog wel eens helpen,dus niet te vroeg oogsten.

Comment

probeer vooral niet te hoog te gaan in temperatuur, de plant zal om zichzelf te verkoelen de toppen verder uit elkaar laten groeien. een stabiel klimaat zoals tumble trimmert zegt is dus een must. meestal is het ook zo dat sativa's hun bloemen zich meer verspreiden over te plant (dus minder dikke toppen), indica's hebben dan weer de neiging grote clusters te vormen met dikkere toppen

een boostertje bijgeven tijdens de bloei kan ook helpen

echter, de kwaliteit, smaak en high heeft niet zoveel te maken met hoe dik ze zijn, het drogen en e manier waarop je gaat drogen kan ook een resultaat hebben op de "dikte" van het eindproduct

Comment

oke bedankt, mmmmm ik droom van colafles dikke toppen maar kom niet verder dan knakworst of hooguit duim dikke toppen.
        Wel ben ik erg tevreden over mijn eerste oogst op de spint na dan, die is niet weg te krijgen, regelmatig met masia sproeien
        maar dat spul werkt niet of zo. Ik zal na deze oogst is een goed foto verslag maken, nu sloeg ik af en toe dagen over
        had namelijk niet gedacht dat het zoveel werk zou zijn man!!! maar nu weet ik beter, je moet de meiden met grote zorg behandelen
        en niet als zo vele zeggen aaaa het is maar onkruid en groeit altijd wel, ja natuurlijk kinderen groeien ook op, maar zonder opvoeding
        zijn er geen normen en waarden en dat geld dus ook zo voor me meiden!!!! met veel liefde en zorg hun een stuurgroei richting geven om
        ze daarna in de juiste klimaat tot volpeuze goed gevormde dames te laten opgroeien. ffffhppphoe zeg is me wat zeg maar wel erg leuk om de dames straks uit te zien vliegen in me vloeitje hihihi ik hoor het stemmetje al ergens in me achterhoofd, u mag de bruid kussen sssssssss aaaaa kuch uch en spacen maar.

mvg

groftick
        in me jointje,

Comment

cola flesjes zijn er van 20 cl tot 2 liter, toch smaakt de cola even lekker

wat ik wil zeggen: staar je dus niet blind op grote toppen, geniet maar gewoon van wat je plantjes je aanbieden

Comment

nog stom van me om het niet te vermelden,maar zaadplanten geven meestal grootere toppen,ook de soort is belangrijk.bubbelgum geeft heftige hoofdtoppen,nlx en pp ook.had de laatste keer een hoofdtop van 266 gram nat van bubbels.staat in me verslag maar ken de foto niet meer vinden.succes ermee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
              nog stom van me om het niet te vermelden,maar zaadplanten geven meestal grootere toppen,ook de soort is belangrijk.bubbelgum geeft heftige hoofdtoppen,nlx en pp ook.had de laatste keer een hoofdtop van 266 gram nat van bubbels.staat in me verslag maar ken de foto niet meer vinden.succes ermee
              onzin een zaadplant hoeft niet altijd meer te geven. komt wel wat meer bij kijken omgeving, de plant niet stressen gaan, waardes elke keer goed houde, en de ideale hok tent. hebben geecreerd. en verder sterke en gezonden planten mogen hebben

Comment

er is wel een groot verschil tussen zaad en stekken.als je een zaadplant een kleine groei periode geeft zal hij weinig vertakkingen aanmaken en een soms bizare hoofdtop geven.en dat is wat de topic starter wil.

Comment

Bezig...
                X