Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer starten met plagron alga voor autoflower?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wanneer starten met plagron alga voor autoflower?

Korting op 420shop
    Hoi beste mensen dit is men eerste kweekje, heb tot nu toe 3x rootsimulator wekelijks gegeven met nu bijna 2 weken alleen water,
    we zijn 38 dagen van zaadje had ze rond de 250ml-300ml water in 11liter pot gegeven tot de voorbloei
    en sinds de voorbloei is gestart tussen de 300-400ml en probeer dit dagelijks te doen tenzij de aarde vochtig en zwaar aanvoelt,
    geef ik teveel water? en wanneer zou ik het beste met alga bloom en green sensation beginnen ?

heb tot nu toe niet echt problemen ondervonden buiten nu 2 planten sinds een paar dagen zoals je ziet een paar bladeren al redelijk vergelen is dit teveel water of meer een indicatie dat de voeding opgeraakt?
    1 is de royal dwarf die een rood steeltje laat zien wat wijst op magnesium? en duidelijk al een paar vergeelde blaadjes?

de 2de is royal kush of quick one , deze lijkt zijn bladeren wat meer in een claw te hebben en sommige hangende blaadjes , deze lijkt mij iets teveel water? en wat is die clawvorm?

heb me al zoveel mogelijk ingelezen op meerdere sites graag toch wat info aan de pro's hier ?
    Alvast bedankt!
    DSC_0042.JPG
    DSC_0044.JPG
    DSC_0045.JPG
    DSC_0046.JPG
    DSC_0047.JPG
    DSC_0048.JPG
    Attached Files
    Last edited by ShizzlMyWizzl; 13 July 2017, 18:55.

Op foto 5 zie ik duidelijk dat deze plant te nat staat.

Foto's zonder Hps of led, geven een realistischer kleurweergave van de plant.
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

ok dan zal ik deze nog zeker even w8ten tot de pot wat lichter voelt
      zou ik dan beter maar 250ml dagelijks proberen geven of is het beter om 300ml-400ml te geven om de 2 dagen?

Comment

Gewoon even niets geven!

Stemma doet stout (2016)

Comment

zal ik doen!
          wat heb ik dan verkeerd gedaan met deze plant ? te snel bewaterd of te snel van 250-300 ml naar 350-400ml gegaan?

Comment

Linksom of rechtsom, meer water gegeven dan ze nodig had.

Stemma doet stout (2016)

Comment

het beste is dus wel dagelijks wateren maar met mindere maten dan?
              dan had ik deze plant nog even op 250-300ml moeten houden dus? gadverdomme xD maarja bedankt voor de expertise ik zal zeker 1-2 daagjes wachten met deze plant
              aangezien we 38dagen verder zijn en de plant maar rond de 70dagen telt had ik wel gedacht dat het iets meer moest hebben

Comment

3xwekelijks rootsimulator nu je planten in bloei staan geef je nog steeds Wortel stim???
                Til je potten eens op en voel aan gewicht of ze voldaan zijn van water of niet als je potten heel licht zijn doe dan maar snel slokkie water er bij
                Ik vind je aarde er droog uit zien
                God was never on your side..

Comment

heb al bijna 2 weken geen wortelsimulator gegeven ben hiermee gestopt toen ik de eerste bloeiverschijnselen zag
                  ik probeer zo lang mogelijk te wachten met watergeven tot de pot licht weegt maar heb dit bij plant 2 duidelijk mispakt
                  zal nu zeker een dagje wachten met de ander plantjes dan 300ml geven en met plant 2 zal ik 2 daagjes wachte maar 400ml vinden de 3 grote planten blijkbaar niet leuk ze zagen er veel beter uit 3dagen geleden
                  (dat kleine plantje krijgt maar 200ml dagelijks tenzij nat en of nog zwaar)
                  day 35 from seed.JPG
                  Last edited by ShizzlMyWizzl; 13 July 2017, 18:53.

Comment

nog even een update zonder hps heb ze nu 1 dagje geen water gegeven hoop dat het nog iets word

DSC_0010.JPG

Comment

Bezig...
                    X