Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hotspot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hotspot

    Korting op 420shop
    Als je zilverfolie om de helft van een pot wil heen doen dan moet dat licht opvangen en naar de wietplant toe kaatsen. maar veroorzaakt dat dan geen hotspots?
    En als er hotspots ontstaan hoe maak je dat zilverfolie dan glad zodat het wel goed terug kaatst?

    (Ik kan helaas geen plaatje laten zien op een of anderen manier :s )

    mvg Unpredictable

    #2
    Re: Hotspot

    Hoe zou je dat zilverpapier precies willen plaatsen?
    Het beste is lichtweerkaatsende folie, het is ervoor gemaakt en maakt geen hotspots. Is ook niet zo prijzig dus gewoon naar de growshop rijden

    Comment


      #3
      Re: Hotspot

      nou, ik wil het het zilverfolie om de helft van een pot doen en even hoog als de plant zelf.

      Comment


        #4
        Re: Hotspot

        Dus rond de plant? Lijkt me geen goed idee. Het is genoeg om de wanden van je kweekruimte te bekleden met een reflecterend materiaal (bij voorkeur die folie). Potten en dergelijke gaan bekleden lijkt me sterk onnodig.

        Greetzzz

        Jona

        Comment


          #5
          Re: Hotspot

          zilverfolie absorbeerd licht hoorde ik, dan is een witte laag beter! maar het beste is inderdaad dat speciale folie (Mylar?) in de shop!

          Peace!
          Oz
          Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

          Comment


            #6
            Re: Hotspot

            hotspot vrije alufolie:
            dikke stroken van 4 lage alufolie, (niet te breed, anders heeft het geen nut)
            en die vervolgens als lamellen over elkaar plaatsen, kan niet echt fout gaan.

            toch?

            Comment

            Bezig...
            X