Hallo, na een lange tijd van inactief zijn in het kweken ga ik weer beginnen. Ik gebruikte hiervoor altijd HPS, aangezien de stroom prijzen hier flink aan het stijgen zijn maar overschakelen naar LED. Ik heb namelijk nog nooit eerder led gebruikt dus ga ik maar oefenen met mijn klein tentje 60x60x120. Nu heb ik recent deze lamp aangeschaft en zou er graag wat informatie over krijgen/ervaring van andere kwekers met deze lamp. Lamp: http://ledspectraunit.com/1/solarlsu...ial-iii-start/
Nu, nog een vraag was aangezien ik overschakel naar LED verwacht ik ook minder hitten? Dat betekend waarschijnlijk dat ik de lamp dicht op mijn dames kan hangen, iemand die mij misschien wat informatie kan bezorgen over de minimum afstand wat ik moet aanhouden tussen mijn dames en de lamp?
& Hoeveel plantjes zou je mij aanraden om onder deze lamp te zetten?
Groetjes van een noobje in het LED milieu.
Nu, nog een vraag was aangezien ik overschakel naar LED verwacht ik ook minder hitten? Dat betekend waarschijnlijk dat ik de lamp dicht op mijn dames kan hangen, iemand die mij misschien wat informatie kan bezorgen over de minimum afstand wat ik moet aanhouden tussen mijn dames en de lamp?
& Hoeveel plantjes zou je mij aanraden om onder deze lamp te zetten?
Groetjes van een noobje in het LED milieu.
Comment