Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hallo wat vragen over hoe hoog dieven enz...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hallo wat vragen over hoe hoog dieven enz...

    Korting op 420shop
    hallo iedereen ik heb een tentje gekocht in growshop alien en alle nodige attributen .
    ik heb 2white widows 2bubble gums en 1skunk plant in staan die nu in hun 3de week bloei zullen gaan ze zijn 3maal gefimd geweest en 2maal getopt ,ze zijn redelijk bebost (te zien op bijlage fotos) en ik heb ze 3daagn geleden gedievt. hier komt mijn eerste vraag;mag ik ze ng hoger dieven of best niet?en ik vraag me af of de tent niet net te klein zal zijn want ze groeien goed en niet te breed ik denk wel dat het zal lukken nee??en ik weet dat niemand kan zeggen hoeveel opbrengst ik zal hebben maar kunnen jullie mij ongeveer een minimum gram geven uit ervaring van jullieDSC00598.jpg??DSC00594.jpgDSC00600.jpgDSC00596.jpgDSC00602.jpgDSC00601.jpgDSC00597.jpgDSC00595.jpgDSC00599.jpg
    dank op voorhand op de antwoorden tips of krietiek groeten

    #2
    Re: hallo wat vragen over hoe hoog dieven enz...

    Met dieven haal je de blaadjes en takjes weg die toch kans loos zijn en alleen maar fluf wiet geven.
    Dit doe je om niet onnodig enegie naar deze onbruikbare balderen en takken te laten gaan.
    Daar waar geen licht bij kan komen zou ik dieven en de rest lekker laten zitten.
    De plant heeft ook bladeren nodig voor hun fotosentese dus hou het goed in de gaten dat je niet al het blad verweiderd.

    De Tip: verwijders alleen het geen wat geen licht krijgt,

    Gr Rara
    Begin de dag met een dansje en een lach
    Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

    Comment


      #3
      Re: hallo wat vragen over hoe hoog dieven enz...

      K BEDANKT VOOR DE TIP EN UITLEG ?IS HET NG NIET TE VROEG EIGENLIJK OM TE DIEVEN ZE ZIJN IN HUN 3DEWEEK BLOEIEN EN ZULLEN ZE NG VEEL GROEIEN??dat is een vraag die ik me al een eindje stel maar ik heb ng geen antwoord gekregen ,ze zijn nu +- 60cm hoog,hoeveel groeit een plant +- in de bloeiperiode?groeten

      Comment


        #4
        Re: hallo wat vragen over hoe hoog dieven enz...

        Hey cbr,

        volgens mij kun je het beste voor de bloei dieven, maar ik ben nog maar met mijn eerste kweek bezig, maar ik geloof dat ik dit ergens al had gelezen.

        Qua het groeien hangt dat af van je soort, je lamp, het klimaat, de voeding, etc ... ook daar kan ik je niet echt een concreet antwoord op geven aangezien ik het allemaal zelf nog moet meemaken jij bent 3 weken verder dan ik
        Zet even kort bij elkaar wat je opstelling is en wat je dames te eten krijgen en hoeveel..

        In het algemeen groeien ze wel door in de bloei, maar het lijkt mij dat er meer energie zal gestoken worden in de toppen, en niet meer zo zeer in vegetatieve groei, als jij in je 3e week bloei zit, zal er misschien de groei hormoon er een beetje uit zijn?

        Ze staan er mooi bij trouwens ! ik denk dat het dieven zelfs niet meer hoeft! misschien kan iemand met ervaring hier zijn/haar licht op laten schijnen

        Veel succes met je kweek!
        Peace!
        Oz
        Last edited by Oz; 23 July 2010, 18:50.
        Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

        Comment


          #5
          Re: hallo wat vragen over hoe hoog dieven enz...

          hello oz bedankt voor je reactie ,
          -growtent :1m x 1m x 2m
          -lamp van 400w
          -grow en bloom product van plagron (5ml per liter water 1maal per dag en 1maal per week grow product ook 5ml per liter en ik geef +-400ml water per dag per plant)
          -top activator van plagron (1ml per 1000liter 1maal per week,zeer goeie product je ziet direct het boosteffect ervan na een dag)
          -koolstof filter,afzuiging die naar buiten leidt om warmte te vermijden in de kamer , met netjes op iedere ingang of uitgang tegen de beestjes
          -temperatuur schommelt altijd tussen de 26-30graden met de lamp aan en 22-25graden met de lamp uit
          -luchtvochtigheid is ook altijd tussen de 50-75procent in donker en licht
          ik zal straks fotos bijsteken over alles ,tent product accecoires en natuurlijk mijn lieve kindjes ze gaan maandag in hun 4de week bloei ziet er volgens mij ook goed uit niet anders dat ik een spin probleempje heb en een probleem met bladeren die gaatjes tonen en blad die wegrot....bijkomende fotos daarvan komen straks binnen een uurtje of 2-3 .ik zal ze zo laten en niet meer dieven we zien wel .als er iemand goeie tips of kritiek heeft niet aarzelen en posten !
          peace out cbr
          Last edited by cbr; 24 July 2010, 12:47.

          Comment


            #6
            Re: hallo wat vragen over hoe hoog dieven enz...

            hi ben hier weer met de beloofde fotos . hierbij ook fotos met een blijvende bladprobleem die al een week of 3 hier is....als er iemand mij zou kunnen helpen zou ik het zeer apprecieren !!!!er zaten ook 2spinnen in mijn tent beneden bij de planten in de hoeken waar het mooi fris is ik heb ze dood gedaan en mijn tent helemaal opgekuist en ik heb de planten al 3keer goed bekeken en ik vind maar geen beestjes...ik hoop dat het niet te veel gevolgen zal hebben voor het eindresultaat?..groeten en peace
            enjoy the pics!!DSC00638.jpgDSC00643.jpgDSC00640.jpgDSC00637.jpgDSC00639.jpgDSC00642.jpgDSC00633.jpgDSC00653.jpgDSC00652.jpgDSC00655.jpgDSC00646.jpgDSC00658.jpgDSC00647.jpgDSC00659.jpgDSC00645.jpgDSC00650.jpgDSC00648.jpgDSC00656.jpgDSC00651.jpgDSC00657.jpg

            Comment


              #7
              Re: hallo wat vragen over hoe hoog dieven enz...

              allo kan er iemand mij helpen of een mening geven over de bladeren die een probleem voortonen?? ondanks hun redelijke goede bloei en gezondheid vrees ik dat er een gevolg of effect kan zijn door het rpobleem....groeten

              Comment


                #8
                Re: hallo wat vragen over hoe hoog dieven enz...

                hey cbr,

                Misschien heb ik het fout, maar ik denk dat het normaal is dat je hier en daar wat van dat soort plekken ziet? over het algemeen zien je planten er goed en mooi groen uit.
                Als ik me niet vergis gaat de plant op een gegeven moment energie uit de bladeren halen, en dat vertoont zich door dit soort plekken? ze sterven dan uiteindelijk af en is de beurt aan een volgend blad.

                Misschien ook je luchtvochtigheid ietsje omlaag, om budrot te voorkomen! ideaal is tss 50% en 55% dacht ik
                Dat lijkt me echt het kutste wat je kan hebben, zeker in je laatste week ofzo..

                Anyway, heel veel succes!
                Oz
                Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

                Comment


                  #9
                  Re: hallo wat vragen over hoe hoog dieven enz...

                  HOI ALLEMAAL NJA ZE ZIEN ER GOED UIT IK KAN MAAR AFWACHTEN EN ZIEN NAAR HET RESULTAAT...IK HAD GEHOORD DAT HET IDEAAL IS 50-70PROCENT LUCHTVOCHTIGHEID NEE?ja bedankt en jij ook veel succes met jou tuintje ozlaat het een goeie oogst zijn

                  Comment


                    #10
                    Re: hallo wat vragen over hoe hoog dieven enz...

                    Hey cbr,

                    Tijdens de groei: 60~70% lv
                    Tijdens de bloei: 50~55% lv

                    Thanks!! hopelijk heb ik wat beginners luck
                    Oz
                    Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

                    Comment


                      #11

                      Comment

                      Bezig...
                      X