Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer moet ik beginnen met het afbouwen van voeding of hoeft dat niet??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer moet ik beginnen met het afbouwen van voeding of hoeft dat niet??

    Korting op 420shop
    Hoi

    Ik heb wat vraagje over afbouwen van voeding tijdens de bloei, is dat echt nodig en waarom is dat? Bij veel kweek-schema's verlaagt die hoeveelheid namelijk na 5-6 weken bloei.


    Thanx

    #2
    Re: Wanneer moet ik beginnen met het afbouwen van voeding of hoeft dat niet

    Dat is zeker nodig, anders zal er voeding in je wiet zitten en dat wil je niet want dan verlaag je de kwaliteit. Ik raad aan om MINSTENS 10 dagen voor de oogst te beginnen met puur afgezuurd water te geven, dus zonder voeding in. Dan komt dat zeker goed,

    Greetzzz

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Wanneer moet ik beginnen met het afbouwen van voeding of hoeft dat niet

        Barre,

        Dat je wiet een slechte smaak krijgt ga ik mee akkoord maar dat je harde assen krijgt is een heel ander verhaal. Dat komt namelijk doordat ie bewerkt is (met een frisdrank waar ik de naam niet van ga noemen). De suiker 'kristalliseert' als het ware, doordat je harde assen krijgt + je J dooft gemakkelijk. En hoe kom je er dan bij dat het door de voeding komt, wel daar kan ik al naar raden. Degene die het aan je verkoopt geeft dat als smoes zodat hij niet hoeft te zeggen dat het bewerkt is en zo denk jij dat je een gewoon wietje rookt terwijl ie eigenlijk verzwaard is... Als je ooit (en ik richt mij tot iedereen op het forum) iets rookt dat aan die beschrijving voldoet dan mag je het bucht noemen en smijt je het liefst de vuilbak in. Die wiet op zich smaakt niet verkeerd maar hij ruikt alleen hetzelfde (NLX zou dan bvb hetzelfde ruiken en er ook hetzelfde uitzien als pakweg Big bud).

        Sorry voor het even OFF-topic gaan maar ik denk wel dat mensen dit zal interesseren

        Greetzzz

        Jona

        Comment


          #5

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Wanneer moet ik beginnen met het afbouwen van voeding of hoeft dat niet

              brande veel moeilijker dan gewoonlijk en bleef hardnekkig aan de joint hangen

              ik kijk of eventueel te weten kan komen over welke voeding en boosters het precies ging, ik dacht dat dit een normaal verschijnsel was maar als dit niet zo is wil ik wel weten hoe het komt

              Comment


                #8
                Re: Wanneer moet ik beginnen met het afbouwen van voeding of hoeft dat niet

                Wiet wordt (nagenoeg) nooit verzwaard met suiker. Dat ruik en proef je gelijk bij het roken. Verbrande suiker ruikt en smaakt bitter. De gangbare methoden om wiet te verzwaren zijn smaak- en reukloos en zijn: glaspoeder, polijstpoeder, calcium carbonaat (kalk) en cellulose in de vorm van behangselpap. De eerste 3 kun je waarnemen door op een plukje wiet te kauwen. Deze additieven geven een knarsend geluid.

                Comment


                  #9
                  Re: Wanneer moet ik beginnen met het afbouwen van voeding of hoeft dat niet

                  Zal ik toch niet in detail moeten omschrijven HOE ze het doen zeker?
                  Er wordt wel degelijk bewerkt met frisdrank (ik noem bij deze de naam: 7up). Je ruikt het niet want het ruikt naar gewone wiet (de manier hoe ik het zou kennen is doordat alle soortjes hetzelfde ruiken, wat dus niet kan). Trust me ik heb nogal wat moeite moeten doen om te weten wat er precies aan scheelde en dat zal die marokkaan geweten hebben

                  Comment


                    #10
                    Re: Wanneer moet ik beginnen met het afbouwen van voeding of hoeft dat niet

                    ik doe het zelf natuurlijk niet maar er er is ook een manier om je wiet te verzwaren zonder gezondheidsrisico voor de eindgebruiker.verpulver bladafval en wietafval uit de onderstekom van de tumbletrimmer.zorg dat je afval goed droog is en maak er fijn poeder van.leg natte geknipte wiet op een tafel en je kan het er zo overheen spuiten.deze methode is niet goedgekeurd door de stichting eerlijk zaken doen cannabis producenten

                    Comment


                      #11
                      Re: Wanneer moet ik beginnen met het afbouwen van voeding of hoeft dat niet

                      Ik snap niet goed waarom juist 7 up wordt gebruikt om wiet te verzwaren. In 100 ml 7 up zitten 63 kcal. of omgerekend in joules 402 kjoules. Dit komt overeen met 15,7 gr suiker, berekend van uit de calorieen en 15,6 gram suiker berekend van uit de joules. Dan kun je toch veel beter suikerwater aanmaken met een veel hoger suikergehalte.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wanneer moet ik beginnen met het afbouwen van voeding of hoeft dat niet

                        Heeft misschien met de geur te maken want zo valt het er moeilijk uit te halen had ik de indruk. Nuja, we gaan hier niet gaan uitleggen hoe je precies tewerk moet gaan om het groene goud te bewerken. Ik ben nog altijd een ferme voorstander van pure wiet zonder weetikveel wat erop. Dus ik hou het hierbij

                        Greetzzz

                        Comment


                          #13
                          Re: Wanneer moet ik beginnen met het afbouwen van voeding of hoeft dat niet

                          ik had ook al gehoord van onderdompelen van de wiet!, maar niet in wat.
                          En inderdaad, dat je as gewoon aan je joint blijft hangen is gewoon echt irritant!!
                          ik heb zo een wietje al 3x gehad, weliswaar met een redelijk lange tussenperiode, maar ik zat wel gelijk telkens met 100 gr opgescheept.... echt gewoon troep dat!!

                          Das 1 van de voornaamste redenen dat ik dus nu ook zelf ben begonnen met kweken, je hebt gewoon zekerheid in:
                          -wat je rookt
                          -wanneer je rookt
                          -hoeveel je rookt

                          aaah .. ik kan niet wachten tot ik mn eerste oogst kan proeven!! de toppen moeten nog ontwikkeld worden, maar geduld is een schone zaak

                          anyway, back on topic !

                          Op mijn kweekschema staat inderdaad gewoon voeding geven tot het einde, en de dosis wordt zelfs opgedreven??
                          ik weet dat je een minstens een week of iets meer enkel water moet geven, dus ik vond dit toch wel weird en wou jullie mening weten daarover. En of er eventueel iemand is die er al mee gewerkt heeft!

                          Oh ja, het is een frans bedrijf denk ik, mijn growshop heeft in ieder geval een Franse leverancier, en iemand vroeg me ooit hier op dit forum of ik dit van de rommelmarkt gekocht had niet echt bekend dus . . . . .
                          Ook de manier van vertalen ziet er mij erg franstalig uit


                          Greetz!!
                          Oz
                          Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

                          Comment

                          Bezig...
                          X