Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunnen mijn planten van buiten naar binnen verhuizen???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kunnen mijn planten van buiten naar binnen verhuizen???

    Korting op 420shop
    Goede dag heren/dames,

    Ik heb mijn planten nu al een hele tijd op mijn balkon staan.
    Echter worden ze nu wel heel groot en wil ik ze graag naar binnen halen, omdat de hele buurt ze kan zien.
    Ze komen dan achter dubbelglas te staan en vraag me dan ook af of ze dan niet te weinig licht krijgen en of ze dan (over 1,5 maand ofzo) nog wel gaan bloeien.
    Ik geef ze geen voeding alleen af en toe wat brandnetelsoep.
    Wat denken jullie??

    #2
    Re: Kunnen mijn planten van buiten naar binnen verhuizen???

    Niet gedacht aan de geur die je dan binnen gaat krijgen
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Kunnen mijn planten van buiten naar binnen verhuizen???

      Kan wel maar je dubbel glas houd idd erg veel bruikbaar licht tegen. Verder zal je waarschijnlijk een probleem krijgen met licht in de avonduren of kun je haar ergens pikdonker zetten. Als dat zo is kun je ook door haar op 12 uur licht 12 uur donker in bloei zetten. Wat Bella zegd klopt natuurlijk het zal flink gaan ruiken. misschien toch overwegen om je een tentje aan te schaffen met afzuiging koolfilter en een 400 wat hps lampje.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Kunnen mijn planten van buiten naar binnen verhuizen???

        ff een vraagje
        op welke etage woon je en hoe groot zijn je planten
        je mag tog 5 planten hebben
        ik zou ze gewoon laten staan

        bij mij staan ze ook gewoon op mijn balkon 1e etage 1 plant van 165 cm en 1 van ongeveer 1 meter
        gewoon scheit hebben aan je buren

        Comment


          #5
          Re: Kunnen mijn planten van buiten naar binnen verhuizen???

          ik blow ook binnen dus moet wel goed komen qua geur, en het zijn er maar twee. een tentje met afzuiging word me te veel geld en moeite het moet leuk blijven. en wat betreft wetgeving is het waar maar mijn beroep laat dit niet toe. Als ik de lamellen telkens dicht/open doe moet het dus gaan?

          Comment


            #6
            Re: Kunnen mijn planten van buiten naar binnen verhuizen???

            Schijt aan de buren werkt niet 123,
            5 planten worden gedoogd,dat is wat anders dan dat je ze mag hebben.
            Zodra 1 van je buren belt of een politieman je planten ziet komen ze ze mooi voor je afknippen.
            Lamellen open en dicht doen werkt niet,er mag namelijk totaal geen licht bij komen anders blijven ze toch groeien tot er slechts 12 uur licht bij komt,
            Daarnaast is het lastig planten van buiten naar binnen te zetten omdat je altijd wel beestjes mee naar binnen neemt die zeker goed gedijen zonder de koudere nacht en de extra warmte binnen.
            Toppen en/of dieven zou je plant wat in toom kunnen houden.

            Grts
            Daniella
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

            Misty's ABC

            Comment


              #7
              Re: Kunnen mijn planten van buiten naar binnen verhuizen???

              Geloof me tegen de geur van planten kan jij niet op roken zeker niet in bloei
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Kunnen mijn planten van buiten naar binnen verhuizen???

                Dat gaat nooit van zijn leven lukken: een heleboel stank en planten die nooit zullen afbloeien. Zet ze desnoods op een afgelegen plek in de natuur of bij een kennis in de tuin. Doe ze aan iemand cadeau. Kan dat niet dan is er maar een oplossing: de vuilcontainer in met de handel.

                Comment


                  #9
                  Re: Kunnen mijn planten van buiten naar binnen verhuizen???

                  misschien gewoon proberen binnen te doen maar dan natuurlijk ook niet te veel verwachten van je resultaat,en voor uw eigen belang en dat van de planten best een koolstof filter gaan kopen ze zijn niet duur in alien growshop en voor wat hoort wat

                  Comment


                    #10
                    Re: Kunnen mijn planten van buiten naar binnen verhuizen???

                    Wat heeft een los koolstoffilter voor nut zonder tent en afzuiger? Denk na!!!

                    Comment

                    Bezig...
                    X