Allo allo,
Mijn planning is om mijn oude kleine tentje (80x80x180) Secret Jarden silverbox te gebruiken om te ontkiemen en voor te groeien.
Heb nog een 250watt groeilamp (blauw spectrum) liggen voor dit projectje.
Afzuiger: 500m3 softbox
Koolfilter: 500m3
2x 600 davin relaiskast voor de lamp
Voor de afzuiger heb ik een speciale regelaar die je kan dimmen tot 30% zonder brom (weet de naam even niet meer)
Dus temperatuur is zeker geen probleem.
Wil feminised seeds gebruiken omdat het niet mogelijk is uit regulier nog een selectie te maken.
Nu heb ik een mooi soortje op het oog (Indica) alleen vraag ik mij af hoeveel tijd het duurt voor ze ontkiemt zijn en gegroeid tot stek formaat?
Heb in verleden ontkiemt en afgebloeid in deze tent met een 400watt maar heb niet gelet op tijdsduur tot stekformaat.
Wil ze voorgroeien in aarde (speciale mix voor ontkiemen en voorgroeien),
en gebruik per zaadje 0.55 liter potjes.
Is het trouwens een probleem om deze 0.55 potjes (aarde) af te bloeien in cocus (potten)?
Bij voorbaat dank,
gr
BigBellyGrower
Mijn planning is om mijn oude kleine tentje (80x80x180) Secret Jarden silverbox te gebruiken om te ontkiemen en voor te groeien.
Heb nog een 250watt groeilamp (blauw spectrum) liggen voor dit projectje.
Afzuiger: 500m3 softbox
Koolfilter: 500m3
2x 600 davin relaiskast voor de lamp
Voor de afzuiger heb ik een speciale regelaar die je kan dimmen tot 30% zonder brom (weet de naam even niet meer)
Dus temperatuur is zeker geen probleem.
Wil feminised seeds gebruiken omdat het niet mogelijk is uit regulier nog een selectie te maken.
Nu heb ik een mooi soortje op het oog (Indica) alleen vraag ik mij af hoeveel tijd het duurt voor ze ontkiemt zijn en gegroeid tot stek formaat?
Heb in verleden ontkiemt en afgebloeid in deze tent met een 400watt maar heb niet gelet op tijdsduur tot stekformaat.
Wil ze voorgroeien in aarde (speciale mix voor ontkiemen en voorgroeien),
en gebruik per zaadje 0.55 liter potjes.
Is het trouwens een probleem om deze 0.55 potjes (aarde) af te bloeien in cocus (potten)?
Bij voorbaat dank,
gr
BigBellyGrower
Comment