Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ledlamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Maar er staan maar twee plantjes in? Is het de bedoeling dat die de hele tent gaan vullen? Want dan heb je van die paarse mormels er ook meer nodig en dat gaat een pak minder rendement geven. Wat wil je oogsten in grammen ongeveer?

    Comment


      #17
      Je kunt nu wel iets willen besparen door een goedkopere lamp te kopen.
      Maar als je gaat rekenen wat voor verschil in opbrengst je hebt met een TGL lamp vergeleken met bijvoorbeeld een Mars hydro.
      Dan is goedkoop duurkoop. Ik haal nu zo’n 50% meer opbrengst! Met hetzelfde wattage uit de muur. Puur door goed licht.
      Dan verdient het zichzelf snel terug😊

      Comment


        #18
        Het was inderdaad de bedoeling om de heletent te vullen met eens scroggroei.

        Ik heb een beetje tegen me zelf gezegt om hier niet te veel aan uit te geven omdat het de eerste binnenkweek is. Ik wil eerst graag even kijken hoe dit gaat en dan verder. De grammen maken me niet heel veel uit. Moet wel wat zijn natuurlijk.

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            hahaha vrijdag is wat kort dag Q XD De droom is wel gewoon om daar full time mee bezig te kunnen zijn mja dan heb ik nog een hoop te bewijzen en aan te tonen denk ik
            Nouja de test is bezig in ieder geval

            Ziet er wel goed uit alleen toch nog wat verspilde energie door de hoge hoeveelheid rood erin, dat heeft op dit moment 0,0 rendement
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Pieterw View Post
              Het was inderdaad de bedoeling om de heletent te vullen met eens scroggroei.

              Ik heb een beetje tegen me zelf gezegt om hier niet te veel aan uit te geven omdat het de eerste binnenkweek is. Ik wil eerst graag even kijken hoe dit gaat en dan verder. De grammen maken me niet heel veel uit. Moet wel wat zijn natuurlijk.
              binnen kort heb ik mijn TGL's heb ze besteld als je toch met hps wil kweken ik heb een nieuwe evsa dimbaar 250w 250w SL / 400watt en 400watt SL en een dimbare hps met kap en al
              heeft 1 kweek gedraaid is als nieuw kan je kopen voor een prijsje
              evsa en lampt zijn van LUMATEK beide standen met SL ( super lumen ) geven op die stand 30% meer lummen )
              ze zijn nu nog aan het branden om mijn 2 medi weed platen aan het afbloeien nog enkele weken en ze zijn klaar

              mvg
              Last edited by smoker2002; 16 November 2017, 13:30.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


                #22
                Vraag me af he... De oneliner 1 gram per 1 watt.
                Dat kan toch nooit hetzelfde zijn bij alle type lampen ?
                Een T8 TL zal vast wat anders doen dan een high tech LED, of HSP of wat dan ook.


                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Een Watt is een Watt, of die nou naar een spaarlamp, HPS of LED gaat.
                  Het is ook geen wetenschap ofzo, er zijn meer rekenmethoden die rekening houden met meer variabelen.
                  Maar dan moet je een kladblok erbij gaan pakken en een rekenmachien.
                  gr/W is makkelijker en geeft een goed gemiddelde.
              Bezig...
              X