Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cfl/ hps voorgroeien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

cfl/ hps voorgroeien

Korting op 420shop
    hoi allemaal
    ik kweek altijd uit zaadjes en heb een tijd een cfl groeilamp gehad van 200w en beviel me heel goed. toen deze stuk was gegaan was er een 400w hps groeilamp in de aanbieding en heb deze aangeschaft maaromdat deze erg heet wordt ging het niet zo lekker om met deze lamp te beginnen onder zaadjes. ik ben van plan een nieuwe cfl lamp aan te schaffen en heb deze op het oog.
    iemand ervaring met deze of andere cfl of groeiplamen?

mvg
    de wijkagent
    Plug&Play Starlite 4x 55w incl. bulbenHoog kwaliteit CFL armatuur. Hieronder vind u de specificaties van Star Lite Propagator 4 x 55 watt.- powder coated behuizing.- Simpel te bevestigen door

Hallo Wijkagent
    Ik kiem ook mijn zaadjes tussen bruine koffiefilters en na 48 u kan ik ze 1cm diep planten in potjes van 10cm doorsnede
    Die plaats ik dan onder ledpaneeltje van 50 watt welke ik op 10cm hoogte mag hangen en perfect is voor 10 tal potjes door afmeting van 50cm op 25cm
    na 2,5 a 3 weken pot ik ze over in potten van 11l en gaan ze onder hps van 600 watt welke gedimd word tot 250 watt met dimbare evsa van lucilu 250-660watt
    begin bloei verhoog ik dan naar 400-600 watt en mijn dames staan nu na 7 weken toch mooi in bloei en meten tussen 100 en 130 cm
    onderstaande link is ledpaneeltje
    grtjes en suc6 DannyDV
    Het LED Groeipaneel 50 Watt vind je bij Het LED Warenhuis. ✅ Altijd de beste service ✅ Kweekverlichting voor planten ✅ Vandaag voor 15:00 besteld, morgen in huis. ✅ Voor particulieren en bedrijven.

Comment

Ja, die CFL bak gaan ze wel 2x zo snel onder als onder zo'n ledpaneel...daar zit wel wat verschil in kwaliteit.

Wijkagent 't Is hetzelfde als voorgroeien onder TNeon, of onder T5; niks mis mee

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Als je van cfl naar hps gaat. Dat is dan wanneer je naar 12u flipt zeker? Krijgen ze dan geen hitte stress van de hps lamp?

bedankt voor jullie advies ik ga voor de CFL lichtbak heb daar persoonlijk ook de beste ervaring mee.

Comment

Bezig...
      X