Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lv vragen 4weken in bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lv vragen 4weken in bloei

    Korting op 420shop
    ik heb 2white widows 2bubble gums en 1 skunk plant staan ze zijn vandaag in hun 4de week bloei begonnen en mijn vraag was ,hoeveel bedraagd de minimum en max. lv percentae? in mijn tentje bedraagd de lv in donkere uren 65-72 procent en in licht uren 50-68 procent ,is dit goed of niet want ik heb gehoord over budschimmel en ik stel mij nu vragen men zegd in groei periode is de ideale lv 50-70 en in bloei 50-55 is dit correct? groeten en ik steek wat fototjes van daarnet erbijDSC00667.jpgDSC00670.jpgDSC00669.jpg

    #2
    Re: lv vragen 4weken in bloei

    houd je LV tussen de 30% en 40% tijdens donker en lichturen dan is die ook nooit te hoog.
    hoe meer water je geeft hoe hoger je LV tijdens de nachturen.
    water geven doe je naar mijn mening dan ook het beste 10 minuutjes voordat de lampen aangaan.

    grtz angel777
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: lv vragen 4weken in bloei

      k ik heb al mijn natte hand doek eruit gehaald maar niet veel verschil (raar wisselvallig weer buiten ) hoe kan ik het gemmakkelijkste de LV naar beneden halen want dat is het moeilijke....?ja inderdaad ik had die tip ook al gekregen om <ater te geven juist op het moment dat de lamp aangaat dus dat zit al goed wat zou er kunnen gebeuren als die lv +- 60 is en blijft? zouden er zware of minder zware gevolgen hebben en welke? groeten angel777 and thanx !!! peace

      Comment

      Bezig...
      X