Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

co2 toevoegen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

co2 toevoegen?

Korting op 420shop
    avond Mede-Kwekers,

heb een vraag over de co2 ik heb een tent van 1,20 bij 1,20 en 1,80 hoog.
    heb vandaag dus een flesje enchancer aangeschaft met 250ppm erin oftewel dat zou genoeg moeten zijn voor de eerste x om het uit te proberen,
    kan ik dit nog toevoegen?? mijn planten zijn 28ste precies 3 weken bloei kan ik dit nog toevoegen??
    en vanaf welk moment is het het best om dit toe te voegen voortaan?

weetjes waar ik op moet letten of iemand die hier ervaring mee heeft en mij er meer over kan uitleggen??

mvg Royal Bull

Wow, da's een beste prijs voor een fles citroenzuur met magnesium
    CO2 kun je in elke periode toevoegen.
    Ze claimen dat die fles 2-3 weken werkt (als je 'm elke dag schudt) dus dan zou ik nog wel een weekje, misschien twee wachten.
    Afhankelijk van hoe lang je planten moeten bloeien.

Of het echt zin heeft met de 'open' setup die wij gebruiken is een ander verhaal.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ daar geef ik je zeker gelijk in wij kweken op een anderen manier maar het zou toch wel moeten werken?
      lijkt me sterk dat alles onsnapt onderuit het kleine gaasgaatje waar dat beetje luchht inkomt?
      als ik het flesje aan de andere kant zet moet het zich toch door de planten heen naar buiten komen dus
      ik denk dat het meer aanzien is hoe het afloopt en of het echt helpt... alle kleine beetje zijn mooi meegenomen (nadeel is prijs alleen!)

3 weken groei-11 weken bloei
      morgen laatste dag van week 3 dus mijn planten moeten nog 8 weken bloei zou dit een goeie periode zijn?

vanaf welken periode is het voortaan het best om co2 te gebruiken??

mvg Royal Bull!
      Last edited by royal bull; 27 March 2018, 15:31.

Comment

citroenzuur met magnesium
        Ik heb de verpakking niet gezien, maar was het niet soda met azijn? Citroenzuur kan wel.. Maar magnesium vind ik raar, ik ken daar alleen zouten van die geen koolstof bevatten.

Soda: 2 euro/kg
        Azijn: 50 cent per liter.
        Fles met draaidop: 25 cent.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ik moest wel even zoeken voor ik vond wat er precies in zit, ondanks dat deze uitvoering al een paar jaar bestaat.
          Uiteindelijk een review op youtube (tussen tientallen reclamefilmpjes) waarin het uit elkaar gehaald en onderzocht werd, dus die praat ik na.

Dan zal het wel zo zijn, denk ik. Ik ben ook geen alwetende chemicus. Toch vind ik het een duur geintje, vergeleken met supermarkt-CO2 of zelfs de patronen die in sport-/vis-/keukenwinkels verkocht worden.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
        X