Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd, plant sterft af in bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp gevraagd, plant sterft af in bloei

    Korting op 420shop
    Beste,

    Graag had ik wat advies gekregen om niet dezelfde fout te maken tijdens men volgende kweek.

    Ik kweek in een tent met vier planten, tijdens de groei ging alles goed, planten waren wel een beetje gestrekt, maar dat kwam doordat ik gegroeid heb met een bloei-spaarlamp.

    Nu na de derde week bloei zijn men planten dood! Had nog wel geen afzuiging in men hok, maar tijdens de groei gaf dit geen problemen.

    Dacht aan te lage LV, maar heb ondertussen een pot met een natte doek erin staan alsook de afzuiging.

    Al denk ik dat het allemaal een beetje te laat komt, 1 plant heeft nog goeie topvorming maar de rest heeft gewoon bijna geen topvorming en de bladeren hangen door naar beneden..

    Kan iemand me vertellen welke fout(en) ik hier heb gemaakt?

    Afb001.jpgAfb000.jpgAfb002.jpg

    #2
    Re: Hulp gevraagd, plant sterft af in bloei

    benevel je planten eens met water, gebruik je extra voeding? zo ja stop daar mee. check je aarde.
    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

    Comment


      #3
      Re: Hulp gevraagd, plant sterft af in bloei

      Met de extra voeding ben ik idd gestopt, planten benevelde ik met water tot dat de bloei begon..

      de drie plantjes laat ik nog staan, maar die zijn vrij zeker toch al afgeschreven... Hopelijk haalt die ene het nog, die heeft bruine topblaadjes, maar de rest van de toppen zijn nog redelijk en de bladeren van die plant zijn nog wel groen..

      bedankt voor je reactie PPlantje!

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Hulp gevraagd, plant sterft af in bloei

          Dus tegen volgende kweek PH metertje aanschaffen..

          Is gewone universele potgrond.. Misschien best in de growshop een mix kopen plus goede voeding...

          Dus zeker niet een te lage LV met te weinig afzuiging in men hok?

          Comment


            #6
            Re: Hulp gevraagd, plant sterft af in bloei

            goede afzuiging zorgt ervoor dat je de temperatuur in je tent onder controlle kan houden ook zorgt het voor de aanvoer van verse luchtschijnen wietplanten gek op te zijn.

            Comment

            Bezig...
            X