Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plantje ng te redden ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: plantje ng te redden ?

nee ik laat ze nog een weekje groeien, heb wat achterstand gemaakt met te kleine potjes te gebruiken in het begin!
    ik gebruik afgezuurd water , weet niet hoe het met kraantjeswater is maar het werkt wel...

Comment

weedplantjes waarvan ik verwachte dat ze niks werden deden het gewoon heel goed.

Comment

@ schevelien ik ga ze een maand laten groeien kzal sebiet nog wa foto's uploaden grtssss

Comment

hier zijn wat foto's ze zijn verpot naar 25 liter potten heb ze net water gegeven want ze hadden al een dagja of 2 niets gehad om makelijker te kunnen verpotten grtsss

19 dagen 18/6
          Attached Files

Comment

mooie plantenals je ze nu niet te nat zet ,dan moeten ze over een weekje vanzelf weer een donkergroenekleur gaan krijgen.

Comment

het ziet er heel wat beter uit met je plantjes cannabia!!! nice!
              idd die donkergroene kleur komt nog veel meer!!!
              greetz

Comment

@ schevelien bedankt vvo je reactie
                @ tumble trimmert bedankt man ik ga ze zeker niet te nat zetten ik ga mooi voelen met mijn vinger in de aarde als men vinger koud en vochtig voelt ga ik ze niks geven tot ze weer wat droger zijn ik heb gisteren als ze verpot waren ze wel redelijk bewaterd ze hadden al 2 dagen niks gekregen en omdat ze in 25 liter potten zitten veel meer aarde heb ik het dubbele gegeven dan dat ikgaf aan mijn 10 liter potten grtssss

ps jij hebt ook grote kuipen hoe voel jij dan precies of ze water nodig hebben

cannabia

Comment

Bezig...
                X