goeieavond ik heb een vraag wil gewoon een kweek tentje neer gaan zetten in een flat ik woon 4 hoor wil bijv 6-9 plantjes zette voor de hobby lijkt jullie dit verstandig of niet mischien tips en tricks voor mensen die ook in flatten wonnen hoor graag van jullie medekwekers thanks alvast
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweken in flat
Collapse
X
-
Ja, euh....wat wil je weten ? Of wiet kweken verstandig is ? Nee, want het mag niet.
Grootste probleem is vaak; 'Waar laat je je uitgeblazen lucht.'
Dat moet naar buiten.
Ohja, nog eentje; 'Hoe krijg je alle kweekspullen binnen zonder dat het opvalt'
Safety priority number one is natuurlijk dat niemand er vanaf mag weten.
- Likes 1
-
Een flat heeft inderdaad wat nadelen.
Het grootste nadeel vind ik dat er veel mensen vrij dicht op elkaar wonen.
Dat betekend dus dat je daar met bijna elke handeling rekening mee moet houden.
Vooral tijdens het knippen vond ik het spannend.
Ik kan dat namelijk niet in mijn kweekruimte doen ( die is daar te klein voor )
De geur die er vanaf kwam was zo sterk, dat ik het idee had dat het overal te ruiken was.
Ik heb dat dan ook midden in de nacht gedaan, maar ook dat geeft uiteraard geen garanties.
- Likes 1
Comment
-
Woon je bovenin, in het midden of op de hoek?
Heb je een kamer waar ''geen'' verwarmingsbuizen naar boven lopen?
En die je kan afsluiten voor bezoek?
Hebben de overburen zicht op de plaats waar je wil gaan kweken?
- Likes 1
Comment
-
Hij heeft toch alle vragen beantwoord ?
Een flat is niet ideaal, redenen zijn al gegeven. Toch is het te doen echter zijn veiligheid en stealth belangrijk. Je wilt immers niet dat de flat affikt door jouw toedoen. Ook is het moeilijker om je activiteiten te verbergen voor de buitenwereld.
Toch zijn overal oplossingen voor. Aarde kun je bijv. in een zak van hondevoer stoppen, gaten kun je dichtkitten, ramen kun je blinderen. Het is aan jou of je het risico en de moeite wilt nemen.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Comment