Ik zit met een probleem met opbrengst.
Vorige kweek had ik van 10 Cream Caramel planten die 3 weken voorgegroeid hebben 250g. Kwaliteit uitstekend.
Deze maal heb ik 8 Critical 2.0 plantjes staan en nog paar Indigo Berry Kush en Sweet Afghans.
Sinds gisteren is mijn critical droog. ( andere zijn er later bijgezet en moeten nog paar weekjes staan)
Het gewicht daarvan is 120g.
Dat is 15g per plant wat toch echt wel weinig is.
Het is wel nog maar de helft van de planten dus die klaar is maar ik verwacht toch maar 300 g van de volledige kweek.
Zoals gezegd zijn de plukken echt wel compact en goed, het is enkel het gewicht dat tegenvaltl.
Ze staan in 1.5x1.5.2m tent onder 600w HPS.
Ik heb cooltube, extractor en een extractor die verse lucht rechtstreeks van buiten in de tent blaast.
Kweek op aarde in 11L potten en voeding Canna Vega, Flores, Rhizo en PK 13/14.
Water is uit flessen en telkens met ph van 6.0.
LV tussen 47 en 55.
Temp met lamp aan 24 a 25 graden, nachts 3 graden koeler.
Kan iemand mij tips geven of zeggen wat ik mis doe?
Bedankt
Vorige kweek had ik van 10 Cream Caramel planten die 3 weken voorgegroeid hebben 250g. Kwaliteit uitstekend.
Deze maal heb ik 8 Critical 2.0 plantjes staan en nog paar Indigo Berry Kush en Sweet Afghans.
Sinds gisteren is mijn critical droog. ( andere zijn er later bijgezet en moeten nog paar weekjes staan)
Het gewicht daarvan is 120g.
Dat is 15g per plant wat toch echt wel weinig is.
Het is wel nog maar de helft van de planten dus die klaar is maar ik verwacht toch maar 300 g van de volledige kweek.
Zoals gezegd zijn de plukken echt wel compact en goed, het is enkel het gewicht dat tegenvaltl.
Ze staan in 1.5x1.5.2m tent onder 600w HPS.
Ik heb cooltube, extractor en een extractor die verse lucht rechtstreeks van buiten in de tent blaast.
Kweek op aarde in 11L potten en voeding Canna Vega, Flores, Rhizo en PK 13/14.
Water is uit flessen en telkens met ph van 6.0.
LV tussen 47 en 55.
Temp met lamp aan 24 a 25 graden, nachts 3 graden koeler.
Kan iemand mij tips geven of zeggen wat ik mis doe?
Bedankt
Comment