Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleem met temperatuur

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    probleem met temperatuur

    Korting op 420shop
    Graag wat advies voor mn hokje....
    Ben momenteel aan het proefdraaien met mn net geinstaleerde hok. Heb 6x600w lampen hangen maar met 4 lampen aan schiet de temperatuur al naar 35 graden!!!
    Afzuiger en filter zijn groot genoeg voor de afvoer, heb meerdere aanvoer punten in het hok maar is dit dan toch nog te weinig, draai nu op 3 van de 6 lampen???

    #2
    Re: probleem met temperatuur

    of je uitlaat is te klein of te ver weg of je invoer is te klein of te passief.komopmet de foto,s

    Comment


      #3
      Re: probleem met temperatuur

      Beetje meer info...waar staat je hokje, kelder of zolder...?
      Een airco is een optie, maar kost je wat aan stroom natuurlijk, tenzij je die niet betaald natuurlijk (maar in dat geval zal je hier weinig info krijgen...)
      Hier kun je ook nuttige info vinden over klimaatbeheersing:
      http://www.attrading.nl/

      Succes

      Comment


        #4
        Re: probleem met temperatuur

        ik heb het opgelost met in de gamma achter een boxventilator te gaan , en die heb ik op de hoogte van men lamp gehangen , zodanig dat die met de lamp meegaat als die van hoogte verandert, die boxventilator is een superhandig ding , 30x30 cm en kost dachtek een 34 euro. maar heb wel zoveel lampen niet...mar het was ook tegen de 38 graden zonder men koeling op vsi en lamp met die boxvent.
        dus dan moet je al per lamp zo'n vent. gan kopen...of 2 lampe achter elkaar late koele dor zo ene boxvent.
        greetz

        Comment


          #5
          Re: probleem met temperatuur

          ik toon er wel ff foto van
          als men camera opgelade is

          Comment


            #6
            Re: probleem met temperatuur

            hoeveel m2 is je hok en hoe hoog is het?

            Comment

            Bezig...
            X