Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over verduisteren vlak voor de oogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over verduisteren vlak voor de oogst

    Korting op 420shop
    Ik heb begrepen dat dit erg goed is om te doen omdat je de plant laat schrikken en dan nog met haat krachten smijt,om haar top nog dikker te maken.
    Nou is mijn vraag,kan ik dit doen als ik nog andere planten heb die nog een tijd door moeten bloeien (haze die laat in bloei schoot)
    moet ik de planten dir geoogst kunnen worden dan in een andere ruimte plaatsen?of is t wel goed om ook die andere plantjes te laten "schrikken"?of is dat af te raden omdat het nadelig is voor haar verdere bloei?
    Pz

    #2

    Comment


      #3
      Re: Vraag over verduisteren vlak voor de oogst

      72 uur?das 3 dagen en ik moet t ook al 2 weken laten drogen,maar ik ga t dan wel doen weet niet of t 72 uur word vermoed van niet,want tsja ik heb geen ruimte daarvoor,eentje zonder ramen dus wel donker,maar geen afzuiging noch toevoer verse lucht,dus laat ik ze er denk ik min. 24 uur staan,en dan paar keer per dag,gewoon maar ff deur open zetten voor frisse lucht,maja komt er ook weer licht mee,en dat gaat ruiken....als een Malle ik ben er nog niet helemaal uit....

      Comment


        #4
        Re: Vraag over verduisteren vlak voor de oogst

        In het donker verdampt ze niet en is de ademhaling van de plant minimaal ze fotosytheerd niet dus verbruikt ook geen co2.

        Al eens aan de badkamer-douche gedacht

        Comment


          #5
          Re: Vraag over verduisteren vlak voor de oogst

          Hmmm das indeed ook een optie maar dan is de waskamer (de kamer die ik bedoelde,zonder raam of luchttoevoer)
          ook redelijk ideaal Goed nieuws!!!thanks man 1 pz

          Comment


            #6
            Re: Vraag over verduisteren vlak voor de oogst

            dus laatste 3 dagen voor oogst in het pikkedonker, en rond de 10 dagen droog laten trekken geeft je lekkere plakkerige toppen?
            ken je dr nog op een andere manier pesten dan? Ik weet al van klieven, en dat dat resultaat boekt..
            maar slechte muziek ofzo

            Funky
            Hi doe mij maar 20 euro bubblegum... Hebben we nie we hebben wel sportlife

            Comment


              #7
              Re: Vraag over verduisteren vlak voor de oogst

              Schudden met je plant, tegen de pot tikken stressed haar ook nog wat

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...omes-productie

              Comment

              Bezig...
              X