Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

    Korting op 420shop
    hallo iedereen ik ben hier al een tijdje op deze forum en heb ondertussen al heel wart bijgeleerd bedankt hiervoot !!! nu zit ik met een serieus bladprobleem en weet niet aan wat het ligt.... ze zijn nu in hun 6de week vandaag er zijn er 5 ,2white widows 2bubble gums en een skunk plant alle 5 gefemeniseerd. ze hebben grow product van plagron gekregen(niet meer dan dat het mag) en bloom product van plagron die ik nu niet meer geef voor de laatste 2weken bloei.ze hebben ook green sensation gekregen met aanbevolen dosis (1a2ml per liter water 1maal per week) in lichturen en donker urern zit het lv 50-60procxent en temp. 22-26graden.ze krijgen kraanwater met een ph van +-6.DSC00735.jpgDSC00734.jpgDSC00731.jpgDSC00732.jpgDSC00738.jpgDSC00739.jpgDSC00730.jpgDSC00740.jpgDSC00736.jpgDSC00737.jpgik kweek in een tent van 1x1x2m met koolstoffilter afzuiging en lamp van 400w.ze tonen al 2tal weken een bladprobleem en het verergert want 1van mijn planten ziet er bijna dood uit maar toch een redelijk bloei resultaat..... kan er mij iemand helpen aub!!!!!oorzaak gevolg zou mooi zijn om te weten en te voorkomen...groeten

    #2
    Re: noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

    Das mooi klote, mede biker.

    Lijkt op voedings overschot(donker blad, verbrande puntjes/randen).

    Denk spoelen, maar ben rookie.

    grtz.

    Comment


      #3
      Re: noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

      Lijkt me overvoed. De ene soort heeft er wat meer last an de de andere soort zo te zien.

      Comment


        #4
        Re: noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

        zo snel mogenlijk grondmonster nemen en ermee naar een goede growshop gaan.

        Comment


          #5
          Re: noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

          ok bedankt allemaal ik zal een monster naar monty brengen ben al paar keer geweest zal me wel herkennen groeten en ng eens allemaal bedankt!!!! fotos volgen nog in een kweekverslag van begin tot einde peace

          Comment


            #6
            Re: noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

            Overvoeding lijkt me

            Kijk zelfde probleem
            http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/13104-hellup-gekke-gele-kleur-op-blad
            Last edited by belladonna; 9 August 2010, 22:46.
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

              spoelen met afgezuurd water op ph 5.8 geen voeding meegeven!!

              Comment


                #8
                Re: noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

                vwergeet spoelen met een ph probleem ondakt wat er hier voor verteld werd spowelwn doe je enkel als noodmaatrwegel bij overvoeding bij een ph probleem giet je enkel met ets lagere ph

                grtz monty

                Comment


                  #9
                  Re: noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

                  Is het de eerste keer dat je die kweektent gebruikt?

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

                      Ik geef altijd minder voeding dan wat er op de flessen staat.De maximum hoeveelheid die op de fles staat is dan ook het maximum en men begint beter met de helft minder en zie wat de planten je vertellen.Als nodig kan je dit opvoeren naar meer.Maar als je vanaf het begin de volledige dosis meegeeft zal je rap overvoeden.

                      Comment


                        #12
                        Re: noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

                        Nou er staat toch echt bij iedere waterbeurt op de verpakking en ik heb geen last van overvoeding of bovenstaande probleem

                        Comment


                          #13
                          Re: noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

                          hallo iedereen,ja het is de eerste keer dat ik deze kweektent gebruik.ik geef al een kleine week aleen maar water het verergert niet maar verbeterd ook niet.het kan wel liggen aan overvoeding want ik wou 2maal per week green sensation geven en heb dat ook 2weken gedaan....heeft dat ook invloed of gevolgen voor de oogst en het oproken van de oogst? zal het allesins niet meer doen en mij strikt aan de regels volgen!!!!!!bedankt iedereen voor jullie reacties en bedankt monty voor de tip
                          ik laat jullie weten hoe het verder gaat .peace ps de link van belladonna werkt niet.(hierboven) groeten

                          Comment


                            #14
                            Re: noodgeval ng 2a3weken bloei maar zit met probleem!!!

                            als je een grondmonster heb genomen kan je zien wat je ec en ph van je aarde is.doe je dat niet dan heb je geen idee wat je eigenlijk aan het doen ben.heb het zelf ook een keer gehad dat me planten opeens veel lichter van kleur werden.ik dacht mischien wel te weinig voeding of te veel water gegeven.maar omdat ik gewoon deed wat ik altyd doe.heb ik voor de zekerheid me grond laten meeten.toen bleek dat ik een veels te hoge ec van 4.6 had.kwam door een ph blokkade.oplossing wat zeewierkalk op de boven kant van de aarde aanbrengen en een week alleen watergeven.naa die week weer laten meeten en het werkte de ec ging naar beneden.toen toch goede oogst kunnen draaien.

                            Comment

                            Bezig...
                            X