Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladeren krullen op

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladeren krullen op

Korting op 420shop
    Ik zit momenteel met mijn plantje in de vijfde week bloei. Het is een ny superdiesel. Ik geef plagron voeding. Licht staat al op 12/12. Maar sinds deze week merk ik dat men grootste wietbladen de neiging krijgen om op te krullen naar boven. Mijn led-lamp van 300w hangt het hoogst mogelijk met mijn kweektent. Ongeveer een 40tal cm tussen bovenste top en lamp.
    Ook vind ik het vreemd dat ik nog praktisch niets van geur waarneem op mijn zolder.
    Ik ben totaal geen kenner dus hopelijk helpen jullie mij een stapje verder!
    Smoke on
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

Toch niks mis mee? Zo'n planten wil ik ook wel.

Comment

ik had ergens iets gelezen van overschot aan stikstof?...

donkergroen en lederig blinkend zijn de give aways dacht ik

Comment

beowulf ik ben er wel content mee. Ze staat wel goed en zo. Maar ik vind de toppen vrij klein momenteel en vrees dat ze niet meer veel gaan groeien? Of verandert dit nog veel de laatste weken?
        Sorry maar ik ben echt nog een amateur hoor!
        Ook vind ik het vreemd dat ik nog praktisch niets van geur heb op men zolderkamer (misschien wel beter voor de buren ).

Comment

Teveel stikstof hindert de bloei inderdaad.

Ik denk dat je te vroeg bent begonnen met de bloei tellen.
          Dit is hooguit week 2 bloei, en ze moeten nog wel een week of 6-7.

Ze zien er prima uit verder, ik zie op de foto's ook niet wat je bedoelt met opkrullend blad.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oei das dan inderdaad een foutje van mij! Dus pas ik best ook weer mijn voeding aan? Ik geef nu voeding volgens het plagron-schema in week 5...
            is het dan geen probleem dat ik nu het weer terugschroef naar week 2 zoals je aangeeft?
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

Comment

je zegt dat je in de 5de week bloei zit en dat je licht al op 12/12 staat (wat nodig is om uberhaubt te kunnen bloeien (excl auto's)) maar bedoel je dus dat je lamp al 5 weken op 12 12 staat? zo ja hoe lang heb je voor gegroeid? of bedoel je dat je 5 weken bezig bent en ondertussen in die 5 weken naar de bloei bent gegaan?
              Voor zo ver wij kunnen zien op de foto's zijn het gezonde planten, probeer anders wat foto's van dichtbij te maken maargoed het is al een aantal weken geleden.. ben je er al uit ondertussen?

Comment

Ben benieuwd hoe het met de plantjes gaat nu 4 weken later, die moeten nu toch wel wat mooie buds laten zien !

Ik begin met het schema zodra ik de lamp omzet naar 12/12. De 1ste 2 weken daarna tel ik als groei, vanaf weel 3 begint de bloei. Er zijn dan al pruikjes te zien.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Bezig...
                X