Ik ben nieuw hier. Heb al veel zitten lezen maar toch zit ik met een vraag over mijn haze plantje. De haartjes worden al bruin, het plantje zit nu in de 3de week van de bloei. Is dat normaal of heb ik iets fout gedaan. Het is overigens raamkweek zonder lamp ed. Plantje groeit op potgrond en krijgt speciale bloei voeding voor potgrond.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Is dit normaal vroeg in de bloei
Collapse
X
-
beowulf
Dus onderstaande foto's zien er ook niet goed uit. Hier ook ca. 3weken Ver in de bloei.
Zijn die bolletjes zaadjes misschien?
Comment
-
Die van u staat buiten en heeft precies ook wat last van beestjes, das al een andere situatie. Waar je naar wijst zijn voorbloei calyxen en die zitten er al een paar weken langer dus die zwellen al uit. Het weer heeft er ook een invloed op. Van een hele hoge LV gaan pistels ook bruin zien. En het stuifmeel dat buiten rondvliegt kan overal van komen. Plant van TS staat achter het raam, die heeft daar allemaal geen last van en daar moeten de pistels de eerste 3-4 weken sneeuwwit zien. Als die bruin worden is er iets mis. Bij een buitenplant kan dat dus meerdere oorzaken hebben.
Comment
Comment