Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nu de bloei erin of nog een weekje wachten ,

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nu de bloei erin of nog een weekje wachten ,

    Korting op 420shop
    yOO smokers ik heb nu 4 blue mistics staanDSCI0137.jpg en 1 DSCI0130.jpgcheesDSCI0135.jpgDSCI0131.jpgDSCI0136.jpge plant ze staan nu in 25 liter potten al een weekje ofzo de eerste 2 weken stonden ze in 11 liters in batmix nu staan ze dus in 25 liters ook i batmix nu DSCI0138.jpgis mijn vraagje ze staan nu al 26 dagen op 18/6 onder ne 600 watterze zijn al redelijk groot geworden zou ik ze nu best in bloei steken of zou ik ze nog eeDSCI0139.jpgn paar dagen laten groeien (zie foto's) en dan heb ik ng een vraagje sommige onderste bladeren zijn precies beetje afgetrokken van kleur de punten meestal DSCI0132.jpgze zijn geelachtig al de rest van de planten zijn goed aleen van sommige de onderste bladeren is dit mss voedingstekort of is dit niet zo erg grtzzzzzzzDSCI0133.jpg
    sorry dat de foto's zo raar staan had op verkeerde knop geduwd

    #2
    Re: nu de bloei erin of nog een weekje wachten ,

    Je hebt daar een Mg tekort aan je blad te zien. Bitterzout meegeven. Paplepel oop 10 liter eenmalig en aankijken. Zou wel proberen dat Mg tekort op e lossen vooral in de bloei te zetten.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: nu de bloei erin of nog een weekje wachten ,

      zeker nu in bloei zetten je tent zal lekker vol staan zo te zien

      Comment


        #4
        Re: nu de bloei erin of nog een weekje wachten ,

        ok thnx voor de reacties en monty waar zou ik dat best halen bitterzout apotheker ofzo of tuincentrum grtzz

        Comment


          #5
          Re: nu de bloei erin of nog een weekje wachten ,

          Kan Beide apotheek hed het maat iik ieder tuincentrum. Zoek naar coniferen groen (pokon) Op de doos of pot moet MgO staan in een % verhouding doorgaans is dit 16% MgO og 25% MgO

          Bitterzout word ook aangeduid als epson zout of kezeriet.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: nu de bloei erin of nog een weekje wachten ,

            ok bedankt en dan gewoon paplepel op 10 liter water oplossen en eenmalig meegeven aan de planten met gele bladeren en kijken wat ze doen ?

            Grtzzzz

            Comment


              #7
              Re: nu de bloei erin of nog een weekje wachten ,

              @ MONTY ik ben naar apotheek geweest die hebben me een potje van 100 gr meegegeven daarop staat Magnesium sulfaat of bitterzout ik neem aan dat dit het is wat ik nodig heb

              ik ga vanavond 1 theelepel op 10 liter oplossen en meegeven met men plantjes


              grtzz
              Last edited by Cannabia; 14 August 2010, 16:53.

              Comment


                #8
                Re: nu de bloei erin of nog een weekje wachten ,

                jep das het spul.

                Comment

                Bezig...
                X