Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over mijn white widow planten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over mijn white widow planten

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb eens 5 zaadjes geplant en daar zijn er 2 van uitgekomen (nu beiden 50cm groot), ik heb er wat vraagjes over.

    Ze staan nu beiden in 1 40 liter bak, is dit genoeg?

    Ik heb niet veel trek om lampen e.d. te kopen, kan ik ze gewoon voor het raam en op balkon laten staan en zien wat er gebeurd?

    Mijn neef heeft eens kokend water met suiker aan deze 5 planten gegeven en zei dat dat goed voor ze was, alleen vielen alle 5 de planten meteen om en hebben het er maar 2 overleefd. Is kokend water met suiker echt goed of is dit gewoon onzin?

    Bedankt voor de hulp!!
    Attached Files
    Last edited by Maffok1002; 15 August 2010, 17:14.

    #2
    Re: Vraag over mijn white widow planten

    40 liter is wel zat, enkel voor je raam of op je balkon kan idd gewoon. Kokend water met suiker is moord. Daar klopt geen zak van ik giet jouw toch ook geen kokend water in de schoenen. opgelost suiker in water ook als het niet zou koken kan gewoon wel door de grote van het suiker molecuul niet door de vliezen van je wortel je verkloot zo enkel je EC. Broodje aap verhaal dus.

    Grtz
    Last edited by monty; 15 August 2010, 20:13.

    Comment


      #3
      Re: Vraag over mijn white widow planten

      Oorspronkelijk geplaatst door Maffok1002 View Post
      Hallo allemaal,
      Mijn neef heeft eens kokend water met suiker aan deze 5 planten gegeven en zei dat dat goed voor ze was, alleen vielen alle 5 de planten meteen om en hebben het er maar 2 overleefd. Is kokend water met suiker echt goed of is dit gewoon onzin?
      dat je dat soort onzin gelooft sta ik al van te kijken
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Vraag over mijn white widow planten

        hij wou waarschijnlijk Caramello kweken

        Comment

        Bezig...
        X