Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mogen de gele bladeren eraf?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mogen de gele bladeren eraf?

    Korting op 420shop
    hallo growers en welkom.mijn plantjes zijn nu in week 7 bloeien en ik heb 2vragen ,de eerste is ,weet er iemand ongeveer in hoe ver de planten ng zullen ontwikellen?en mag ik overal waar grote gele bladeren zijn (die helemaal geel zijn)netjes afsnijden? ik geef nu al een week of 2 water en geen voeding meer (dit was me aangeraden) de lv en temp zitten goed en de bloei fase vind ik zelf ook wel redelijk gelukt .bijkomende fotos .graag wat meningen of kritiek over wat er beter kan of wat goed is. groeten aan jullie allemaal[IMG]file:///K:/photos%20images/Nouveau%20dossier/DSC00769.JPG[/IMG]DSC00759.jpgDSC00762.jpgDSC00764.jpgDSC00768.jpgDSC00765.jpgDSC00759.jpgDSC00757.jpgDSC00766.jpg

    #2
    Re: mogen de gele bladeren eraf?

    Normaliter geef ik zelf de laatste 2 weken van het bloeien geen voeding meer en dus alleen water. De laatste week spoel ik het medium zodat er geen voeding meer aanwezig is.
    Jij hebt dit zo te horen al na 5 weken gedaan en de soort is nu op 7 weken nog niet oogst klaar? Je bent dan denk ik iets te vroeg begonnen met stoppen met voeden maar opzich is dat geen groot probleem.
    De gele bladeren vallen vanzelf van de plant af dus je hoeft niet te gaan snijden of plukken, maar je kan wel een handje helpen natuurlijk ... trek licht aan de gele bladeren, laten ze los dan gooi je ze weg, zitten ze nog vast en vallen ze er niet af als je ze aanraakt dan laat je ze lekker zitten totdat dit wel gebeurt.

    Het is wel handig om te weten welke soort je hebt (en de tijd dat deze moet bloeien) om je beter te kunnen helpen.

    Comment


      #3
      Re: mogen de gele bladeren eraf?

      gaat goed daar op wat bladverbranding naa.gaat wel een lekker rokertje vanaf komende meeste soorten zij naa 63 dagen bloei goed rookbaar.als mijn toppen voor 60% bruine haren hebben en ze zitten rond de 63 dagen dan hak ik ze om.maar heb dus ook geen idee wat voor soort je heb staan,vraag het effe naa.

      Comment


        #4
        Re: mogen de gele bladeren eraf?

        hallo ja sorry ik heb de soorten vergeten te vermelden ,hetzijn 2 bubble gums een white widow (met de dikste toppen)en een skunk plant normaal denk ik 8weken bloein ...ik heb ook een microscoop gekocht die 60x en 100x inzoomt om de trichomen te bekijken ze waren melkachtig en nu zijn ze doorzichtig en ze komen al licht gebogen maar ng geen amber kleur te zien....kan niet wachten om ze te oogsten en te roken hoop op iets van redelijk kwaliteit!!!kwantiteit is ook goed maar het is voor zelfgebruik dus kwaliteit gaat eerst maar het is mijn eerste keer dus weet ik niet wat te verwachten... groeten en bedankt ng eens graag jullie mening ng te horen peace! toon ng wat fotos die ik net getrokken hebDSC00779.jpgDSC00778.jpgdit is een bubble gumDSC00781.jpgDSC00780.jpgdit is een white widowDSC00782.jpgdit is een skunk (verbrande bladeren ligt aan overvoeding )DSC00783.jpgDSC00784.jpgdit is de 2de bubble gum ...men had men gezegd dat ik een 60gram per plant kon krijgen is dit waar ??ik heb een lamp van 400watt en heb aleen maar grow en bloom en green sensation gegeven als voeding . lv en temp hebben altijd goed gestaan (lv 50-65 temp. 22-26 ) zal het ng wat aandikken? groeten en ng eens bedankt gasten!!!!

        Comment


          #5
          Re: mogen de gele bladeren eraf?

          die dikken nog wel aan.bubbelgum word als ie goed gekweekd is keihard

          Comment


            #6
            Re: mogen de gele bladeren eraf?

            k bedankt allemaal voor u tijd en uitleg .zal ng laten volgen in een kweek verslag peace

            Comment


              #7
              Re: mogen de gele bladeren eraf?

              zal wel veel later worden als je zelf alles oprookt

              Comment


                #8
                Re: mogen de gele bladeren eraf?

                hoe bedoel dat het veel later word als ik het zelf zal oproken?ik versta het niet echt groeten en wat fotos van daarnet 1tak was al 50/50amber(met microscoop gechekt)DSC00796.jpgDSC00797.jpgDSC00785.jpgDSC00793.jpgDSC00787.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: mogen de gele bladeren eraf?

                  mooi rolgordijn

                  Comment

                  Bezig...
                  X