Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afzuiging

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afzuiging

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Tijdje geleden heb ik een primaklima temperatuur gestuurde ventilator gekocht van max 420 kub afzuiging. Hierbij kocht ik een filter van 500 kub van Carboriginal. Het probleem is nu echter dat ik iets verder kom in mijn kweek en ik de geur ook buiten de kast ruik zodra de afzuiger voluit aangaat. Heb al gekeken voor eventuele lekkages maar die zitten er niet. Iemand hier iets over te zeggen ?

    b.v.d,

    dual..

    #2
    Re: Afzuiging

    Het feit dat je een kleinere ventilator op een grotere filter hebt (als je kijkt naar de kubieke meters) zou niet mogen zorgen voor een slechtere filtering.
    Dat geurtjes niet meer gezuiverd worden door het filter kan wel op het moment dat je ventilator groter is als je filter, maar niet op jou manier.

    Mogelijk is het filter niet goed aangetrild waardoor er wat lucht ongefilterd kan ontsnappen.

    Wat gebruik je voor ventilator als aanzuiging, wellicht heb je geen onderdruk en kan het lekken bij de luchtinlaat.

    Hoe oud is je filter, is deze niet al aan het einde van zijn latijn?

    En anders gooi ik het toch echt op een lekkage..
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #3
      Re: Afzuiging

      Heb geen ventilator voor de aanzuiging, gewoon 3 gaten van 125mm filter is nu 3 maanden oud en mijn kast lekt verder niet, er zit na de afzuiging nog 3 meter slang naar een andere ruimte en alleen daar ruik je hem als de afzuiger voluit aanstaat.

      iemand dit wel eens gehad met een nieuw filter ?

      Comment


        #4
        Re: Afzuiging

        er gaan verhalen de ronde van naamaak filters mischien heb je pech en heb je een neppert.of je lv is langere tyd boven de 80% geweest dan raakt je filter verzadigd nieuw of niet.

        Comment


          #5
          Re: Afzuiging

          Thx,

          De lv zou het inderdaad wel eens kunnen zijn. Heb een hele tijd de luchtbevochtiger aan gehad in de winter ton de lv erg laag was dus dan zal ie op het einde van de kweek wel verzadigd zijn.

          Comment


            #6
            Re: Afzuiging

            die lichterefilters bevatten minder koolstof ,en de koolstof heeft een andere structuur mischien dat ze daarom minder goed tegen vocht kunnen.heb zelf nu voor het eerst een lichtefilter en bevalt me tot nu toe prima.maar 500 cub gewoon filter van can is ook niet zo zwaar en kost geloof ik 70 pleuro op ze hoogst.

            Comment


              #7
              Re: Afzuiging

              Ok, thx

              Comment

              Bezig...
              X