Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine binnenkweek beginner

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kleine binnenkweek beginner

    Korting op 420shop
    Hallo, ik zou graag willen beginnen met een kleine binnenkweek. 4-5 planten. Mijn plan was om het in een growtent op te stellen. Mijn enigste ervaring met kweken is 1 plantje onder een aquarium lamp dus ik heb geen tot weinig ervaring.

    Ik zou graag willen investeren in goede zaadjes die goed bij een beginner passen. Ik zoek dus een growhok/tent waar 4-5 planten in kunnen. Graag zou ik een hele set willen bestellen van bijvoorbeeld growshop alien zodat ik zeker alle benodigdheden bij de hand heb. Is het opstellen van een growhok (Inclusief lichten en systemen, wat mij het ingewikkelste lijkt) moeilijk voor iemand die geen enkele ervaring heeft met relais, hps lamp, balast enzovoorts?

    Al het advies dat jullie hebben is welkom maar een paar specifieke vragen waar ik nu zo 123 aan denk zijn:

    -Kunnen jullie een goeie zaadbank aanraden? (Is barney's farm overprijst of zijn deze zaden echt zoveel geld waard?)
    -Is er een goeie set die jullie kunnen aanraden voor mij als beginner? Een waar alles bij zit wat bij zo'n growtent hoort. Ik zoek er een met 400W lampen, aangezien dit mij het beste leek voor 4-5 planten.

    Ik hoop morgen alles te bestellen en dan zo snel mogelijk te beginnen natuurlijk!

    Bedankt iedereen voor de hulp!
    Last edited by GrassOfGod; 18 August 2010, 17:09.

    #2
    Re: Kleine binnenkweek beginner

    Oorspronkelijk geplaatst door GrassOfGod View Post
    Hallo, ik zou graag willen beginnen met een kleine binnenkweek. 4-5 planten. Mijn plan was om het in een growtent op te stellen. Mijn enigste ervaring met kweken is 1 plantje onder een aquarium lamp dus ik heb geen tot weinig ervaring.