Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voeding

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Al een tijdje kweek ik op 7 liter potten met light aarde en het plagron terra concept.
    Hier op het forum zie ik veel berichten over een ec van rond de 1.7 a 1.8 aan het einde van de kweek. Ik kijk altijd naar mijn planten hoeveel voeding ik geef. Maar ik kom nooit aan die hoge ec waarde, mijn planten zijn dan al vrij donker van kleur en ik zit dan op een ec van 1.3 a 1.4. Is dit normaal ? komt dit door de 7 liter potten ?

    groet,

    dual

    #2
    Re: voeding

    hoe meer licht erboven hoe hoger de ec.dus plant onder 400 watt heeft minder nodig dan een plant onder 600 watt.en er is ook verschil in de soorten natuurlijk.ook gestaag opvoeren zorgt ervoor dat ze op het einde een hoop kunnen hebben.

    Comment


      #3
      Re: voeding

      Maar is het nu zo dat ik met 7 liter potten aan het einde ook een ec van 1.7 a 1.8 moet berijken ? heb een 600watt lamp en kweek super lemon haze

      Comment


        #4
        Re: voeding

        ik ga altijd stapje voor stapje de dosering verhogen totdat de bladpunten geel worden. daar ga ik een stapje terug.

        per soort verschillend, naar mijn ervaring kunnen indica dominante beter tegen voeding t.o.v. sativa dominante strains.

        staar je niet dood op een ec waarde zolang deze binnen acceptabele waarden ligt zal de plant beter zn ding doen dan bij te hoog en of te laag.

        minder voeding betekend minder zouten endus gezonder medium.

        greetz

        anders zou je altijd nog bloombastic of green sensation kunnen gebruiken bovenop de voedingsstrategie die je nu hebt. halfe dosering van de fles ofzo.
        Last edited by knockie; 21 August 2010, 14:29. Reden: oja

        Comment

        Bezig...
        X