Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding PH waarde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding PH waarde

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben vandaag naar de growshop geweest en de verkoper vertelde mij iets waar ik niet zo zeker van was. Ik vroeg hem namelijk hoe ik de plantjes water moest geven aangezien het kraanwater een te hoge PH waarde heeft. (Ik had Bio grow en Bio Bloom van Biobizz gekocht) Hij antwoorde hier op dat deze 2 voedingen ervoor zorgen dat de ph waarde van mijn water omlaag gaat, en dus perfect voor mijn plantjes. Is dit onzin of echt waar?

    Ook zei hij dat de All-mix van biobizz er voor zorgde dat de ph waarde een beetje stabiel blijft.

    Ik las hier in een sticky op het forum dat als je een zakje groene thee in een gieter 24 uur laat hangen dat de ph waarde dan ook op 5,8-6 komt te zitten. Is dit waar en zijn er negatieve effecten bij iemand opgevallen? Zoals in de smaak misschien?

    Sorry als dit wat onduidelijk is geschreven. Ik ben best stoned

    #2
    Re: Voeding PH waarde

    kijk en daarom gebruik ik bio groei en bloei van biobizz.en de laatste 3 weeken tot de oogst ook algamix.thee zak verhaal klopt ook.

    Comment


      #3
      Re: Voeding PH waarde

      Maar heeft het theezakjes verhaal negatieve effecten? Anders ga ik geen PH min kopen en gewoon theezakjes gebruiken.

      Comment


        #4
        Re: Voeding PH waarde

        je moet wel groene thee kopenals je zelf een ph meter heb kan je het allemaal zelf nakijken.als je met grootepotten werkt,of kuipen dan hep je een groote aardebuffer.die kan er dan voor zorgen dat de iets te hoge ph opgevangen word en je plant nergens last van heeft.mischien dat biovoeding en afzuuren met thee weer net iets teveel van het goede is.ik heb me ph en ec meters weggegeven sinds ik met biobloei werk ,en groote kuipen.ik gebruik me grond 2 keer en haal dan nieuwe.de laatste kweek probeer ik het nu zelfs om hem 3 keer te gebruiken,zie me verslag

        Comment


          #5
          Re: Voeding PH waarde

          Ik zal er eens naar kijken tumble. Heb een goedkope ph meter van 30 euro aangeschaft meer kon ik niet kwijt En een PH down product.

          Comment

          Bezig...
          X