Hallo, ik ben vandaag naar de growshop geweest en de verkoper vertelde mij iets waar ik niet zo zeker van was. Ik vroeg hem namelijk hoe ik de plantjes water moest geven aangezien het kraanwater een te hoge PH waarde heeft. (Ik had Bio grow en Bio Bloom van Biobizz gekocht) Hij antwoorde hier op dat deze 2 voedingen ervoor zorgen dat de ph waarde van mijn water omlaag gaat, en dus perfect voor mijn plantjes. Is dit onzin of echt waar?
Ook zei hij dat de All-mix van biobizz er voor zorgde dat de ph waarde een beetje stabiel blijft.
Ik las hier in een sticky op het forum dat als je een zakje groene thee in een gieter 24 uur laat hangen dat de ph waarde dan ook op 5,8-6 komt te zitten. Is dit waar en zijn er negatieve effecten bij iemand opgevallen? Zoals in de smaak misschien?
Sorry als dit wat onduidelijk is geschreven. Ik ben best stoned
Ook zei hij dat de All-mix van biobizz er voor zorgde dat de ph waarde een beetje stabiel blijft.
Ik las hier in een sticky op het forum dat als je een zakje groene thee in een gieter 24 uur laat hangen dat de ph waarde dan ook op 5,8-6 komt te zitten. Is dit waar en zijn er negatieve effecten bij iemand opgevallen? Zoals in de smaak misschien?
Sorry als dit wat onduidelijk is geschreven. Ik ben best stoned
Comment