Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Als planten langer laat groeien krijg je dan ook meer oogst?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Als planten langer laat groeien krijg je dan ook meer oogst?

    Korting op 420shop
    Kijk, hier is mijn vraagstuk:
    Als planten langer laat groeien krijg je dan ook meer oogst?
    Ik heb een beetje rondgekeken of ik hier een concreet antwoord op kon vinden
    maar heb nog niets gevonden.
    Het idee komt voort uit het gerucht (kan ook geen gerucht zijn weet ik niet?)
    dat buitenplanten veel meer opleveren omdat je soms wel eens buitenplanten van 2 meter ziet en dat sommigen er wel 7 ons vanaf krijgen.

    #2
    Re: Als planten langer laat groeien krijg je dan ook meer oogst?

    ja des te langer een plant groeit des te groter zij word, en des te meer blad zij aanmaakt wat dus als FEIT is dat zij veel meer energie kan opnemen en opslaan

    Comment


      #3
      Re: Als planten langer laat groeien krijg je dan ook meer oogst?

      er is zeker wel een limiet of niet?

      Comment


        #4
        Re: Als planten langer laat groeien krijg je dan ook meer oogst?

        dat ligt aan je hoogte van de ruimte etc. , zo zal een sativa al gauw tegen de 5 a 6meter aanlopen in de bloei als ze de kans krijgt om volledig door te gaan, echter is hier wel volle grond het beste voor geschikt, en natuurlijk als je potten kweekt speelt dat een rol op de ontwikkeling ook van de plant bv een 11liter pot plant zal nooit een boom worden, zoals bv een 90liter kuip

        Comment


          #5
          Re: Als planten langer laat groeien krijg je dan ook meer oogst?

          Ten eerste bedankt voor de snelle reacties,
          ik vraag dit omdat ik een stukje van een groeiruimte krijg voor mijn hydro installatie.
          Vooral omdat sommigen dus zeggen dat planten bij hydro sneller groeiden maakte ik me ook zorgen
          over hoogte van lampen en tijdschema's enzo.
          ohja, nog een vraagje.
          ik heb nu 11 liter potten maar tussen deze potten is nog een behoorlijke ruimte over.
          zou het verstandig zijn om dan grotere potten te kopen en ze een beetje langer laten groeien?

          Comment


            #6
            Re: Als planten langer laat groeien krijg je dan ook meer oogst?

            ik maak morgen wel een foto van pp op zandgrond met een paar maanden voorgroei.hoe grooter en breeder de plant hoe meer licht ie ken vangen. ps moet het er wel zijn.

            Comment


              #7
              Re: Als planten langer laat groeien krijg je dan ook meer oogst?

              thank you

              Comment

              Bezig...
              X