Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloeivoeding ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bloeivoeding ?

    Korting op 420shop
    yo smokers ik heb nu 5 planten staan in 25 l potten in batmix alleen onderste bodem is gewone potgrond ze zijn nu bijna 5 weken oud ze hebben 26 dagen op 18/6 gestaan nu al 8 dagen op 12/12 nu beginnen sommige bladeren grote langs onder en midden van de plant aan de punt lichtgroen tot geel te worden dus dacht ik de voeding lichtjes op te bouwen mag ik bloeivoeding geven als ze nog maar een week in bloei staan ??



    grtzzzz

    #2
    Re: bloeivoeding ?

    blue mistic.jpgcheese.jpgwhite widowtje.jpgblue mistic (1).jpg02.jpg05.jpg01.jpg03.jpgblue mistic (2).jpgblue mistic 3.jpghier zijn wat foto's de planten staan er prachtig bij maar tzijn de onderste bladeren sommige zijn verbrand maar dit was al zo ze hebben als ze klein waren veel te veel water gekregen maar ze zijn er toch npg door gekomen er staan foto's bij van de onderste bladeren. is dit voedingstekort zoja mag ik dan al bloeivoeding geven als ze nog maar 8 dagen in bloei staan reacties zijn zeer welkom
    op foto 01/02/03/04/05 zie je de onderste bladeren heel goed de adere zijn de planten samen zoals je zelf kan zien zijn ze allemaal mooi groen .


    grtz Cannabia

    Comment


      #3
      Re: bloeivoeding ?

      je planten hebben een of ander tekort.dit kan komen door verschillende oorzaken.als je de ruimte ervoor heb kan je ze nog een keer overpotten.heb je geen ruimte voor grooterepotten dan moet je een grondmonster nemen en naar een goede growshop gaan.ik zelf geef gelijk bloeivoeding zodra ze op 12 uur staan.als het bij de onderste bladeren blijft dan is er weinig aan de hand.

      Comment


        #4
        Re: bloeivoeding ?

        @ tumble trimmert yo man, ik had al eens magnesium gegeven maar dat werkte niet zo goed plaats om te verpotten heb ik nie meer dus ben ik gisteren begonnen met bloeivoeding te geven lichtjes aan ik zal kijken wat ze vertellen en ja tzijn maar de onderste bladeren al de nieuwe zijn mooi groen



        grtzzz

        Comment


          #5
          Re: bloeivoeding ?

          dan waren ze effe aan het puberen.

          Comment

          Bezig...
          X