Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help zaadjes in mijn planten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

help zaadjes in mijn planten

Korting op 420shop
    hallo iedereen ben hier weer ik heb besloten om half mijn oogst met 50/50 milky cloudy te oogsten en de andere helft 50/50 cloudy amber , ik heb in een white widow plant zaadjes ontdekt en ng redelijk veel zelf!!!!! mijn vraag voor jullie is ,hoe komt dit ?heeft dit nadelen voor de rest?is die rookbaar?en de belangrijkste vraag voor mij is mag ik de rest nu ng laten rijpen naar 50/50cloudy amber ofniet?zullen er ng zaadjes bijkomen op die manier? groeten allemaal en succes met jullie plantagesDSC00815.jpg

Re: help zaadjes in mijn planten

Ik had het vorig jaar ook. Dat zijn gelukkig geen zaadjes.

Hier staat de post waarin ik dacht dat het een herma werd, de berichten erna geven het antwoord wat het is. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...6152#post56152
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Nou weedy dat klopt volgens mij niet wat jij zeg.

Jou zaden ? zitten tegen de stam aan en dat zijn geen zaden maar dat zit op elke vrouwelijk plant
      Bij hem zitten de ballen/zaden in de toppen en dat zijn voor zover ik weet dus wel zaden.
      Ze zien er ook anders uit dan die van jou

groetjes
      God was never on your side..

Comment

Hm, vind ze er anders verdacht veel op lijken op die foto.

Mochten het echt zaden zijn, dan is je vrouwelijke plant bevrucht door een mannetje (die niet eens bij jou planten in de buurt hoeft te staan) of is ze hermafrodiet geworden en heeft ze zichzelf bevrucht. Zaden moet je niet roken, en zaden zijn wel wat schadelijk voor de plant omdat ze energie gaat steken in de zaden i.p.v. naar de rest van de top. (Normaal gesproken zou daar al de energie ingaan en worden die toppen dus groter).
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Ik heb hier ook toppen met ballen, daar zitten wel degelijk zaden in. Ik heb eentje eraf gehaald en opengepulkt.. een wit zaadje!
          (deze is gewoon bezwangerd tijdens mijn vakantie btw)

Comment

okidoki...jammer dus maar ja valt mee het zit niet overal gelukkig maar hhe bedankt en tot later peace!!!!

Comment

Kep t zelfde man vooralsnog op 1 van de 9 moet nog 2 weken en ontdekt nu zaadjes in m'n blueberry die toch ook nog behoorlijke toppen heeft maar de rest is zaadvrij zal
              dit ook zo blijven of moet ik maatregelen treffen ik zou niet weten wie haar bevrucht heeft ik denk zichzelf dan maar goed hoop de rest wel al hun energie in hun toppen steken die laatste paar weken
              vind t wel Nijs dat ik dan zaden heb want zijn vrijwel zeker vrouwelijk Miss wel een mix tussen me lemonhaze en blueberry zou briljant zijn als die t ook nog doen maar tell me?moet ik nog iets of gewoon afwachten en over 2 weken de 'schade' bekijken?
              Help me out people
              1 pZ

Comment

HELP?
                Iemand die me gerustssteld voor ik in een psychose geraak

Comment

kweek je het voor jezelf of voor iemand anders?
                  in het geval dat het voor eigen gebruik is is de rest nog gewoon rookbaar alleen zullen ze niet
                  verder bloeien vanaf het moment dat zij bevrucht is.
                  zover ik weet kun je die zaadjes weer gewoon planten en dan krijg je weer planten.
                  correct me if i'm wrong
                  p.s.
                  voordat je het roken kun je misschien beter eerst de zaadjes eruit halen:

is wel in het engels

Comment

ken gebeuren herma, verdwaald stuifmeel van iemand ver weg. allemaal mogelijkheden

Comment

Ja ik hoop dat de rest niet bevrucht in ieder geval en of ik dan nog
                      maatregelen moeten nemen om dat te voorkomen
                      lemme know

Comment

Laat lekker zitten en maak je niet zo zorgen.
                        Hoe vaak vinden we wel niet een zaadje in ons wietje....
                        God was never on your side..

Comment

Ik weet hoe t bij jou zit maar bij de shop waar ik me wiet haal zit er eigenlijk nooit een zaadje in maar goed
                          thanks Bella

Comment

Bezig...
                          X