Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

even hulp gevraagd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    even hulp gevraagd

    Korting op 420shop

    #2
    Re: even hulp gevraagd

    je mist zeker wat reflectie. Ik zou overwegen om je pasieve inlaat groter te maken . Of actief te gaan inblazen.

    Grtz

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: even hulp gevraagd

        ja je kan meer gaten maken. Je afzuiging is idd aan de minne kant lijkt me. Je zou actief lucht van buiten kunnen halen zodat je niet die 20 graden lucht binnenhaald. En ja snachts je licht aan overdag donker scheelt ook een boel.

        Comment


          #5
          Re: even hulp gevraagd

          hmm wat meer gaten proberen bijmaken dan,... actieve lucht van buiten halen is moeilijk namelijk ik in mijn kelder bezig ben... lamp brand nu wel snachts, ale grotendeels toch want ze staat op 18u licht nu. dus lamp draait van 18u tot 12u.
          en inderdaad zoals ik dacht is mijn afzuiging beetej aan de te kleine kant voor mijn ruimte maar ja zal zo moeten deze kweek....jammer genoeg

          grtzzz

          Comment


            #6
            Re: even hulp gevraagd

            Ja je kan beter wat overcapaciteit qua afzuiging hebben
            en wat betreft luchtinlaat,kijk of je van die badkamer ventilatortjes kan halen bij praxis ofzo (kost 15 euro ofzo) die in die gaten passen bij mij deed eentje van 150 millimeter wonderen, je moet m alleen wel ff op een snoer aansluiten want zit normaal gesproken in de badkamer op de lichtknop maar das wel te doen zijn in verschillende maten kijk of er een is die in die luchtgaten past heb je toch nog een semi-actieve inblaas
            pz

            Comment


              #7
              Last edited by creammdelicious; 30 August 2010, 16:19.

              Comment


                #8
                Re: even hulp gevraagd

                Nah weet je mijn filosofie is een beetje als ze het gelijk al niet te ideaal krijgen past de plant zich daar wel op aan
                er zijn natuurlijk een aantal basisvoorwaarden maar daar voldoe je geloof ik wel aan
                ik denk als ze het in t begin van de kweek helemaal perfect hebben kunnen ze later wat minder hebben
                28,4 is niet t einde van de wereld
                maar kijk ff bij de praxis vor badkamerventilator van 70 mm ff op een stroomsnoer aansluiten en in die gaten die je hebt gemaakt plaatsen serieus dat helpt echt
                succes hou ons op de hoogte
                en met de deur op een kier verhoog je miss de kans op ongewenste bezoekers verhoogt
                pz
                1

                Comment


                  #9
                  Re: even hulp gevraagd

                  ja daar heb je ook wel gelijk in, deur op kier is niet goed voor ongewenste bezoekers...
                  zal morgen eens bij ons ergens in de winkels gaan kijken voor badkamer ventilator, maar plaats ik die dan in elke opening ik gemaakt heb? en is 1 m hoogte niet te hoog voor de inlaat?
                  anders dicht ik gewoon de gaten en maak ik ergens een nieuw aan waar ik een grotere badkamer ventilator in kan plaatsten ofzo, of twee ?

                  grtzzz

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: even hulp gevraagd

                      kweekverlag gestart http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...070#post154070

                      dus mods hier mag van mij een slotje op
                      thx

                      grtzzz newgrower

                      Comment


                        #12
                        Re: even hulp gevraagd

                        Slotje done .

                        Grtz

                        Comment

                        Bezig...
                        X