Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te warm

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te warm

    Korting op 420shop
    hey

    ik heb zelf een growbox gemaakt van 1.80 hoog en 1.10 breed en diep
    kweek met een 400 watt maar het wor veel te warm in mijn kast soms 32 graden heb een koolstof filter als afvoer en heb ook lucht aanvoer en een zwenkventilator..
    nu begint 1 plantje geel te worden en de ander beginnen de blaadjes te hangen ik weet niet of het aan de warmte ligt ik geef op 18 uur 2 keer een beetje water aan te veel voeding kan ook niet echt want ze zitten in badmix grond en geef geen voeding bij.. ze zitten nog in turf potjes btw en 2 weken oud help aub

    Grtzz
    There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

    #2
    Re: Te warm

    Verplaatst naar vragen binnen wiet kweken.

    Batmix is erg voedselrijk met name stikstof. Eigenlijk veel te sterk voor een zaailing. Dus overvoeding kan best. 32 graden is veel te warm. Maximaal 28 graden. Rond de 26 presteert je plant het beste. ZOu ook nog zomaar overbewatering kunnen zijn. Een foto zou veel duidelijk maken. Zo zonder beeld blijft het moeilijk helpen.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Te warm

      [ATTACH][ATTACH][ATTACH]SDC11986.jpg[/ATTACH][/ATTACH][/ATTACH]

      het is nu wel al een tijd 28 graden en de vochtigheid is altijd tussen 50 en 60
      Attached Files
      There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

      Comment


        #4
        Re: Te warm

        ze zijn nog te klein om te verpotten in 18l bakken zeker? anders kon ik dit doen met gewone stekgrond maar ja wanneer moet ik dan overgaan naar die badmix? en als ik een dag geen water geef word de grond gelijk kurk droog en gaan de blaadjes hangen vin het al erg genoeg dat ze geel zijn en de badmix grond was aangeraden door de growshop da is nog het raarste hoop echt dat het nog goed komt!!
        Grtzz
        There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

        Comment


          #5
          Re: Te warm

          Maak aub 1 topic aan i.p.v. 3

          Het topic met de meeste reacties houd ik open, de andere 2 zal ik sluiten.

          Stel je vragen verder in dit topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor.../13452-Te-warm
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          Bezig...
          X