Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Volgens mij heb je dit al een keer gevraagd in 3 eerdere topics of niet? Waarvan 2 gesloten zijn eerder deze nacht. Geduld is een schone zaak, nieuwe topics maken helpt je in ieder geval niet, blijf je originele topic volgen. Een antwoord komt dan misschien wel. GEDULD!!!
ow sorry bedoelde da nie als bad rating hoor gewoon was niet echt behulpzaam en dat vrage ze toch? sorry dat het negatief overkwam ik weet ook dat ik dit meerdere keren gepost heb maar ik zocht gewoon echt iemand die me kon helpen die kon zeggen of ze er nog door gingen komen wat ik moest doen of wat ik verkeerd deed.. maar krijg niet echt goei info
Die badrating was echt niet zo bedoeld jongens mijn excuses..
There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!
Aight dan is t goed
het kan toch zijn dat die batmix grond die je gebruikt al veel te veel voedingsstoffen bevat voor je lieve kleine plantjes verder zeg ik think happy thoughts maak je niet druk laat je grond wat beter uitdrogen het hoeft niet perse kletsnat te zijn laat t zelf op z'n tijd maar Es' uitdrogen das goed voor ze komt er wat zuurstof bij je worteltjes
doe wat je kunt doen en let nature take its course je gaat tegen wel meer dingen aanlopen naarmate ze groter worden kweet er alles van,nu bijna met m'n eerste kweek klaar...
en die rating is meer of iemand in ieder geval probeert iets zinnigs te zeggen ongeacht of het het gewenste antwoord is
dan wel iemand die loopt te zieken en te zeiken en niets toevoegd aan een topic
maar in ieder geval succes dr mee
(ps nu niet ineens komen met een goede rating hihi)
pz
Bedank voor je reactie.. kga het zo proberen zoals je zegt die achterste 4 zijn white widdows en die zitten in gewone grond en er lig een laagje badmix op en die andere 3 zijn northern lights in de volle badmix ga proberen of ze er doorheen groeien het is me wel opgevallen dat ze nu de laatste week niet echt meer gegroeid zijn ze lijken stil te staan.. maar ja ik leer van mijn fouten en als deze kweek niks word begin ik opnieuw in zaad en stekgrond..
Greetzz
There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!
Comment